خبرگزاری کار ایران

نیاز آذری در تذکر شفاهی:

برای حمایت از تولید داخلی از واردات میوه جلوگیری کنید

کد خبر : ۱۱۴۱۵۰

نظر به اینکه فصل برداشت مرکبات در استان مازندران آغاز شده و برای حمایت از تولید داخلی وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نسبت به خرید تضمینی محصولات و عدم واردات میوه اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه مسئولان اجرایی کشور برای رفع مشکلات بابل اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: پروژه آبرسانی به بابل و بابلسر پس از ۱۵ سال تکمیل شود.

به گزارش ایلنا، حسین نیازآذری در تذکر شفاهی به مسئولان اجرایی کشور گفت: وزیر راه و شهرسازی در اتمام جاده کنارگذر جنوبی بابل که حدود ۱۱ سال پیش عملیات عمرانی آن آغاز شده و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اهتمام ویژه ای داشته باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر نیرو برای پایان پروژه آبرسانی به شهرستان های بابل و بابلسر که حدود ۱۵ سال پیش آغاز شده اقدام لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: از وزیر کشور انتظار می رود چارت سازمانی فرمانداری بابل و بخشداری امیدکلاه و تعدادی از بخش های این منطقه را ابلاغ کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی افزود: نظر به اینکه فصل برداشت مرکبات در استان مازندران آغاز شده و برای حمایت از تولید داخلی وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نسبت به خرید تضمینی محصولات و عدم واردات میوه اقدامات لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز