خبرگزاری کار ایران

علیپور در تذکر به ترکان؛

خیانتکاران دیروز درآمدهای منطقه آزاد ماکو، امروز در لباس ناجی به این منطقه بازگشتند

کد خبر : ۱۱۴۸۳۳

مردم منطقه هزینه‌های گزافی برای منطقه آزاد از جمله افزایش ناگهانی قیمت زمین و گرانی پرداخت کردند.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسانی که در گذشته درآمد منطقه آزاد ماکو را برای احداثخیابان دو دستی تقدیم تهران و اصفهان می کردند امروز در لباس ناجی دوباره به منطقه بازگشتند.

به گزارش ایلنا، محمد علیپور، در تذکر شفاهی به وزیر اقتصاد و ترکان رئیس شورایعالی مناطق آزاد، گفت: منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو پس از سال ها انتظار بالاخره اوایل امسال فعالیت رسمی خود را به منظورمحرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی پس از پیگیری های فراوان از ناحیه مسئولان مربوطه و اینجانب آغاز کرد.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خیل عظیمی از جوانان تحصیلکرده دیپلمه، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسان شهرهای همجوار با هزاران امید به منطقه آزاد مراجعه و ثبت نام کرده اند که شغلی هر چند خدماتی به دست بیاورند.

وی گفت: مردم منطقه هزینه‌های گزافی برای منطقه آزاد از جمله افزایش ناگهانی قیمت زمین و گرانی پرداخت کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: امید جوانان و افراد بی خانمان برای صاحب مسکن شدن به یأس و ناامیدی بدل شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه ایجاد فرصت شغلی هر چه شرایط از سوی منطقه آزاد فراهم شده نصیب غیر بومیان شده است.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس خطاب به ترکان گفت: از حُسن انتخاب هیأت رئیسه و مدیرعامل منطقه آزاد کمال تشکر را دارم اما دو مورد هیأت مدیره نسبت به مردم منطقه جفا کردند.

علیپور تأکید کرد: چه اشکالی داشت به جای انتصاب افرادی که نه سابقه اقتصادی و نه سابقه تجاری و صنعتی دارند از فعالان اقتصادی، جوانان کارآمد ماکو و شهرهای همجوار استفاده می کردید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بنده برای ایجاد اشتغال و حل بیکاری و توسعه و پیشرفت منطقه استفاده از جوانان بیکار و منطقه آزاد همواره حامی مناطق آزاد خواهم بود.

نماینده مردم ماکو و چالدران افزود: جالب است کسانی که در گذشته درآمد منطقه را برای احداثخیابان دو دستی تقدیم تهران و اصفهان می کردند امروز در لباس ناجی دوباره به منطقه بازگشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز