خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

برنامه‌های فرجی دانا برای احیای کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۸۲

برنامه فرجی دانا یک برنامه کامل و همه بعدی است که به همه ابعاد مشکلات در دانشگاه‌ها و نیازهای فضاهای علمی کشور اشاره داشته و اسناد مهم بالادستی هم در برنامه‌های وی جایگاه خوبی دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است توجه فرجی دانا در برنامه‌هایش به اسناد بالادستی بسیار مهم وکلیدی است.

حجت الاسلام میرقسمت موسوی در گفت‌و‌گوبا ایلنا در خصوص وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات و فناوری اظهار داشت: وزیر پیشنهادی از نیروهای قدیمی دانشگاهی است که علی رغم فرصت اندکی که برای معرفی خود به مجلس نسبت به دو وزیر دیگر داشته است توانسته است نظر کمیسیون آموزش و خیلی از نماینده‌های مجلس را به سوی خود جلب کند.

وی برنامه فرجی دانا برای حضور در وزارت علوم را کامل و همه جانبه نگرانه قلمداد کرد و گفت: برنامه فرجی دانا یک برنامه کامل و همه بعدی است که به همه ابعاد مشکلات در دانشگاه‌ها و نیازهای فضاهای علمی کشور اشاره داشته و اسناد مهم بالادستی هم در برنامه‌های وی جایگاه خوبی دارد.

این عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توجه به اسناد بالادستی را مهم وتاثیر گزار ارزیابی کرد و گفت: توجه به اسناد بالادستی باعثهماهنگی و یکپارچگی در نظام علمی کشور می‌شود و این مسئله در برنامه‌های آقای فرجی دانا جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

موسوی تعیین تکلیف وزارت علوم را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیسیون آموزش دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به مدت زیادی که این وزارتخانه بدون وزیر مانده است بهتر است تا هرچه سریع‌تر تکلیف وزارت علوم مشخص شود و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته بنده نسبت به رای اعتماد آقای فرجی دانا بسیار امیدوار هستم.
وی در پایان احیای کرسی‌های آزاد اندیشی را هم بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه آقای فرجی دانا برای احیای کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها برنامه خوبی دارند و من در این خصوص امیدوارم در صورت رای اعتماد بتوانند به هدف خودشان برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز