خبرگزاری کار ایران

مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش / ۲ /

عزیزی: تکلیف معلمان حق التدریس مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۵

باید نحوه انتخاب مدیران مشخص شود و باید شفاف سازی شود که در تعیین مدیران مذکور نظر نمایندگان اخذ خواهد شد یا خیر.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری مشکلات معلمان حق التدریس در آموزش و پرورش افزود: فانی باید تکلیف معلمان حق التدریس را مشخص کند.

به گزارش ایلنا‏، عبدالرضا عزیزی در نشست علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه علی اصغر فانی ۴۳ سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش دارد سؤال من از وی در خصوص طرحی بود که در زمانی که سرپرست وزارتخانه بود نیمه کاره ماند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مذکور به این موضوع اشاره داشت که رئیس مدارس را باید معلمان و انجمن اولیاء معرفی کنند و به دنبال آن رئیس آموزش و پرورش را نیز باید معلمان و رؤسای دبیرستان‌ها و مدارس معین کنند، افزود: متاسفانه طرح مذکور کامل اجرا نشد و این مشکلی در تمامی شهرستان‌ها ایجاد کرد.

وی ادامه داد: ‌ سؤال من این است که اگر فانی در مجلس رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر برگزیده شد آیا طرح مذکور را دنبال و به مرحله عملیاتی شدن نزدیک خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه موضوع و سؤال دیگری که از فانی می‌توان پرسید این است که تکلیف معلمان حق التدریسی چگونه خواهد شد، تصریح کرد: ‌ معلمان حق التدریس در ماه بدون بیمه و کمترین مزایا به تدریس مشغولند باید علی اصغر فانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برنامه خود را در خصوص معلمان حق التدریسی و تعیین تکلیف آنان ارائه کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: ‌ باید نحوه انتخاب مدیران مشخص شود و باید شفاف سازی شود که در تعیین مدیران مذکور نظر نمایندگان اخذ خواهد شد یا خیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز