خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در آغاز جلسه علنی مجلس:

پیامبر اکرم با مباهله حقانیت اسلام را تبیین نمود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۲۹

رسول مکرم اسلام از خانواده خویش همه کسانی که مشمول ابناء و نساء و انفوس بودند را در ساحت مباهله شرکت دادند و ضمن تبیین حقانیت اسلام، جایگاه فاخر و برجسته فرزندان برومندنشان امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و موقعیت ویژه‌‌ای صدیقه کبرا حضرت فاطمه و جایگاه فاخر و استثنایی امیرالمومنین به عنوان نفس رسول مکرم اسلام تبیین نمودند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه ۶۱ سوره عمران گفت: این آیه ناظر به یک حادثه بزرگ و دعوت پیامبر اعظم از سران نجران برای مباهله بود.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید حسن ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسول مکرم اسلام براساس این کریمه مبارک در حالی که دستان مبارک دو فرزند خویش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را در دست داشتند و صدیقه کبرا حضرت فاطمه(س) همراه‌شان حرکت می‌کردند و امیرالمومنین علی(ع) در معیت آن بزرگوار بودند برای مباهله حاضر شدند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: رسول مکرم اسلام از خانواده خویش همه کسانی که مشمول ابناء و نساء و انفوس بودند را در ساحت مباهله شرکت دادند و ضمن تبیین حقانیت اسلام، جایگاه فاخر و برجسته فرزندان برومندنشان امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و موقعیت ویژه‌‌ای صدیقه کبرا حضرت فاطمه و جایگاه فاخر و استثنایی امیرالمومنین به عنوان نفس رسول مکرم اسلام تبیین نمودند.
ابوترابی‌فرد در پایان گفت: برای امت اسلام که در مسیر آن پیامبر خاتم گام بر می‌دارند و برای دلباختگان ساحت مقدس امامت و ولایت و اهل بیت رسول مکرم اسلام از خدای سبحان آرزوی توفیق و سعادت و برای پیروان آن حضرت پیروزی مسئلت را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز