خبرگزاری کار ایران

میرکاظمی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تأیید برداشت غیر قانونی ۲۷ هزار میلیارد تومانی دولت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۸

برداشت غیرقانونی ۲۷ هزار میلیارد تومانی از منابع مالی شرکت‌های ملی گاز و پالایش و پخش برای تأمین نقدینگی یارانه هدفمندی گفت: علت اصلی برکناری من مقاومت در برابر همین موضوع بود.

برداشت غیرقانونی ۲۷ هزار میلیارد تومانی از منابع مالی شرکت‌های ملی گاز و پالایش و پخش برای تأمین نقدینگی یارانه هدفمندی در دولت گذشته گفت: علت اصلی برکناری من مقاومت در برابر همین موضوع بود.

مسعود میرکاظمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از درگیری‌هایی که من در زمان تصدی وزارت نفت داشتم دست‌اندازی غیرقانونی از منابع نفتی بود و همیشه با آقایان احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور، بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، حسینی وزیر اقتصاد و عزیزی معاونت نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور درگیری داشتم و حتی در مجمع شرکت نفت نیز تا درگیری لفظی این موضوع ادامه پیدا می‌کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم مشکل صنعت نفت را منابع مالی و مدیریت دانست و گفت: در حال حاضر آنچه که می‌تواند صنعت نفت را تهدید کند عدم مطالبات مالی صنعت نفت از دولت است، چرا که از زمان دولت دهم تاکنون درآمد حاصل از فروش نفت به وزارت نفت داده نمی‌شود.

به گفته میرکاظمی سهم وزارت نفت از محل درآمد نفتی باید به این وزارتخانه داده شود تا آنها بتوانند پروژه‌های بزرگ نفتی و گازی را اجرایی کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در عین‌حال اظهارات وزیر نفت درخصوص کمبود منابع مالی در حوزه گازی و نفتی را تکذیب کرد و گفت: با توجه به اینکه من وزیر نفت بودم و از جریانات اطلاعات دقیق دارم این موضوع را تکذیب می‌کنم و معتقدم آقایان سیاسی‌کاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: تنها موضوعی که دغدغه اصلی وزارت نفت خواهد بود دست‌اندازی غیرقانونی به منابع مالی این وزارتخانه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز