خبرگزاری کار ایران

حیدر‌پور به ایلنا خبر داد؛

اعلام اسامی تروریست‌های گروهک جیش العدل به دولت پاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۵

ر دولت پاکستان نخواهد به توافقنامه‌ای میان ایران و پاکستان در استرداد مجرمین عمل کند بداند که ایران این قدرت را دارد که در خاک و پایتخت پاکستان افراد ترورسیت را دستگیر و به مراجع قانونی در ایران تحویل دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی از اعلام اسامی و آدرس تروریست‌های گروهک جیش العدل به دولت پاکستان خبر داد.
عوض حیدر‌پور شهرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد ترویست‌های حادثه سراوان گفت: سلفی‌های پاکستان با شرکت در کلاس‌های درس وهابی‌ها گروهک تکفیری را درست کرده‌اند که از داخل این گروهک‌ها جندی شیطان وجیش العدل خارج می‌شوند.
وی افزود: سرکرده گروهک جندی شیطان «عبدالمالک ریگی» توسط سربازان گمنام دستگیر و و تحویل مقامات قضایی برای اجرای عدالت گردید.
این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: در جمعه هفته گذشته ۱۵ نفر از سلفی‌ها تکفیری با راه اندازی گروهک جیش العدل در زمان تعویض پست یک پادگان مرزی تعدادی از عزیزان ما را به شهادت رساندند و به پاکستان متواری شده‌اند.
حیدر‌پور شهرضایی تصریح کرد: ایران توانسته است که نام این ۱۵ نفر تروریست تکفیری را پیدا کند و حتی آدرس و نام کوچه و خیابان آن‌ها را شناسایی و در اختیار دولت پاکستان قرار داده تا دولت پاکستان این افراد را دستگیر و طبق موافقتنامه‌ای میان ایران و پاکستان در استرداد مجرمین منعقد شده است برای رسیدگی بیشتر تحویل ایران دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر دولت پاکستان نخواهد به توافقنامه‌ای میان ایران و پاکستان در استرداد مجرمین عمل کند بداند که ایران این قدرت را دارد که در خاک و پایتخت پاکستان افراد ترورسیت را دستگیر و به مراجع قانونی در ایران تحویل دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز