خبرگزاری کار ایران

قادرمزی در نطق میان دستور:

پیش داوری در مورد سیاست‌خارجی دولت به مصلحت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۶۲

به دیپلمات‌هایمان اطمینان داشته باشیم، از آن‌ها حمایت کرده و از پراکندگی آرا بپرهیزیم / امیدواریم در استان کردستان یک نفر از بومیان نخبه به عنوان استاندار انتخاب شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: منتقدان دولت خویشتن‌دار باشند، چرا که پیش‌داوری در شرایط فعلی به صلاح نیست.
به گزارش ایلنا، حامد قادر مرزی در نطق میان دستور امروز با تشکر از سیسات‌های خارجی دکتر روحانی، گفت: از منتقدان دولت می‌خواهم که اندکی خویشتن‌داری کرده و منتظر نتایج مثبت سیاست‌های خارجی دولت باشند، پیش‌داوری در شرایط کنونی چندان به مصلحت نیست و لازم است طرف‌های مذاکره کننده ما بدانند سیاست‌های خارجی دولت ما پشتوانه داخلی دارد.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‌ به دیپلمات‌هایمان اطمینان داشته باشیم، از آن‌ها حمایت کرده و از پراکندگی آرا بپرهیزیم.
وی خطاب به رئیس جمهور درخواست کرد برای توسعه استان کردستان اقدام کرده و گفت: در حال حاظر کردستان از نظر مدیریتی در حال رکود است و با گذشت بیش از سه ماه از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید هنوز تغییری در مدیریت این استان اتفاق نیفتاده است.
قادرمزی گفت: امیدواریم در استان یک نفر از بومیان نخبه به عنوان استاندار انتخاب شده و رئیس جمهور شخصاً به موضوع ورود پیدا کنند.
این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان عملکرد مناسبی نداشته و در بخش ورزش از قهرمانان حمایتی نمی‌شود، بنابراین استعدادهای جوانان به فعل نرسیده‌است، لذا ضروری است دولت به حمایت از ورزش کردستان بپردازد و بودجه تزریق کند.
وی افزود: رضایت از آب شرب استان بسیار کم است و روستا‌های زیادی از آب شرب کافی برخوردار نیستند و وزارت نیرو باید توجه داشته باشد، همچنین باید نسبت به پرداخت اعتبارات لازم در جهت توسعه کشاورزی همت گمارده و تلاش کنند چرا که کردستان قطب کشاورزی غرب کشور است.
قادرمزی گفت: از وزیر راه درخواست ساخت بزرگراه‌های سنندج - مریوان، سنندج - قروه، سنندج - کامیاران، سنندج سقز و سنندج بیجار را دارم، چرا که سال‌هاست وعده آن به مردم کردستان داده شده است، همچنین بسیاری از روستا‌های ما از جاده آسفاله برخوردار نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز