خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان؛

لایحه اساسنامه کمیسیون دامپزشکان سازمان اکو تصویب شد

کد خبر : ۱۱۸۴۰۳

نمایندگان در نشست علنی امروز(یکشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، با ۱۵۰ رأی موافق، ۱ مخالف و ۷ ممتنع از مجموع ۲۹۴ نماینده حاضر اصل ماده واحده لایحه اساسنامه کمیسیون دامپزشکی سازمان همکاری های اقتصادی(اکو) را به تصویب رساندند.

با موافقت نمایندگان مجلس لایحه اساسنامه کمیسیون دامپزشکی سازمان همکاری اقتصادی اکو تصویب شد.

به گزارش ایلنا‏‏ نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با ۱۵۰ رأی موافق، ۱ مخالف و ۷ ممتنع از مجموع ۲۹۴ نماینده حاضر اصل ماده واحده لایحه اساسنامه کمیسیون دامپزشکی سازمان همکاری های اقتصادی(اکو) را به تصویب رساندند.

لازم به ذکر است اصل ماده واحده به همراه تبصره های آن به شرح ذیل است:

ماده واحده، اساسنامه کمیسیون دامپزشکی سازمان همکاری های اقتصادی(اکو) به شرح پیوست، تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.

تبصره ۱ - تصویب اساسنامه، تا زمانی که دولت جمهوری اسلامی ایران به عضویت سازمان جهانی تجارت در نیامده است، به منزله تقبل الزامات مختلف سند نهایی که مظهر سازمان مزبور است(موضوع مقدمه اساسنامه) نخواهد بود.

تبصره ۲ - دولت موظف است در اجرای جزء ب بند ۹ ماده ۴ اساسنامه، چنانچه نسبت به هر نوع استاندارد، راهنما یا توصیه ای که نسبت به آن نظر مخالف نداشته باشد، ظرف مهلت مقرر اقدام لازم را اتخاذ نماید.

تبصره ۳ - رعایت اصول ۷۷،۸۰ و ۱۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به ترتیب در مورد اصلاحات اساسنامه(موضوع ماده ۱۶)،(بند ب ماده ۱۲) و ماده ۱۹ الزامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز