خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در موافقت با گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان:

سجادی یار شهید رجایی است

کد خبر : ۱۱۹۷۲۵

در صورت بی‌توجهی به وزارت ورزش و جوانان این حوزه می‌تواند دستاویزی علیه نظام، نظم روانی و اجتماعی و ثبات سیاسی باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه معضلات جوانان در کانون توجه گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان بوده است، گفت: اعتماد به یار رجایی اعتماد به بهبود اوضاع وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، کمال‌الدین پیرموذن در نشست علنی امروزمجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت یازدهم، ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با بیان اینکه سجادی اشراف کافی به مسائل ورزش و جوانان دارد، افزود: معضلات جوانان در کانون توجه گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان بوده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین وسرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور تبلور اراده ملت است، تصریح کرد: انتخاب سجادی از سوی رئیس جمهور برای تصدی بر وزارت ورزش و جوانان نشان از آینده‌نگری وی است.

وی ادامه داد: سجادی یار شهید رجایی است و اعتماد به وی پشیمانی به همراه نخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری تجربیات و توانمندی‌های گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان‏، افزود: از نظرسیاسی ورزش شمشیر دولبه‌ای است که می‌تواند در جهت رفع مشکلات و معضلات حکومتی به کار گرفته شود.

پیرموذن گفت: در صورت بی‌توجهی به وزارت ورزش و جوانان این حوزه می‌تواند دستاویزی علیه نظام، نظم روانی و اجتماعی و ثبات سیاسی باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، ‌نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: سکانداری بهتر از سجادی برای وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نگاه گزینه پیشنهادی ورزش به وزارتخانه مذکور یک نگاه منطقه‌ای نیست بلکه خواهان تحول در تمامی زمینه‌ها و عموم رشته‌های ورزشی و جوانان است.

وی ادامه داد: معضلات جوانان در کانون توجه گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز