خبرگزاری کار ایران

آصفری در گفت وگو با ایلنا:

منع قانونی برای فعالیت وزیری که رای اعتماد نگرفته، وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۸۴

اگر رئیس جمهور به میلی منفرد و توفیقی در وزارت خانه‌های دیگر همچون کار رفاه تامین اجتماعی و دیگر وزارت خانه‌ها پستی می‌داد شاید هیچ یک از نمایندگان مجلس اعتراضی به وی نمی‌کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: طبق قانون فردی که از مجلس نتواند رای اعتماد بگیرد می‌تواند در پست‌های دیگری مشغول به فعالیت شود.

محمد حسن آصفری، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص فشارهای وارده به فرجی دانا در مورد انتصابهای وی در وزارت علوم تحقیقات و فن آوری گفت: طبق قانون فردی که از مجلس نتواند رای اعتماد بگیرد می‌تواند در پست‌های دیگری مشغول به فعالیت شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نمایندگان مجلس به توفیقی و میلی منفرد رای اعتماد برای وزارتخانه علوم نداده‌اند، افزود: بهتر بود رئیس جمهور و وزیر علوم از توفیقی و میلی منفرد در پست‌های دیگری غیر از وزارت علوم مسوولیت می داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: اگر رئیس جمهور به میلی منفرد و توفیقی در وزارت خانه‌های دیگر همچون کار رفاه تامین اجتماعی و دیگر وزارت خانه‌ها پستی می‌داد شاید هیچ یک از نمایندگان مجلس اعتراضی به وی نمی‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز