خبرگزاری کار ایران

گروسی درگفت‌و‌گوبا ایلنا:

جو مجلس برای رای اعتماد به گودرزی مساعد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۶۸

گودرزی علاوه بر داشتن سابقه‌ای طولانی در مدیریت ورزش برنامه‌های موثری را نیز در زمینه بهبود و توسعه ورزش همگانی و روستایی و عشایری در دست دارد که امیدواریم دفاع درستی هم از این بر نامه‌ها داشته باشند.

نماینده مردم قدس، ملارد و شهریار گفت: با توجه به کارنامه و سوابق آقای گودرزی در زمینه ورزش و مسئله جوانان، به طور کلی جو مجلس برای دادن رای اعتماد به ایشان مساعد ارزیابی می‌شود.
حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص پیش بینی خود از رای اعتماد مجلس به گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به کارنامه و سوابق آقای گودرزی در زمینه ورزش و مسئله جوانان به طور کلی جو مجلس برای دادن رای اعتماد به ایشان مساعد ارزیابی می‌شود.
نماینده مردم قدس، ملارد و شهریار در توضیح این مطلب افزود: در سوابق ایشان ریاست فدراسیون تیراندازی کشور، مسئولیت تربیت بدنی جهاد دانشگاهی و فعالیت‌های دانشگاهی متعددی وجود دارد.
وی ضمن تاکید بر موثر بودن دفاع وزیر پیشنهادی از برنامه خود در کسب رای اعتماد از مجلس گفت: گودرزی علاوه بر داشتن سابقه‌ای طولانی در مدیریت ورزش برنامه‌های موثری را نیز در زمینه بهبود و توسعه ورزش همگانی و روستایی و عشایری در دست دارد که امیدواریم دفاع درستی هم از این بر نامه‌ها داشته باشند.
عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف وزارتخانه ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه ما مسابقات آسیایی و در مرحله بعد مسابقات جهانی را در پیش رو داریم ضروری است که با در نظر گرفتن اهمیت زمان در این خصوص هرچه سریع‌تر تکلیف این وزارت خانه مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز