خبرگزاری کار ایران

نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

عثمانی: گودرزی به رانت و باند خاصی وصل نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۹۶

اگر آنها که قبلاً به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده بودند؛ ورزشی بودند و تنها متخصص فیزیولوژی ورزش؛ اما درحال حاضر گودرزی گزینه پیشنهادی وزارت ورزش یک متخصص مدیریت ورزشی است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در دفاع از گودرزی گفت: گودرزی یک متخصص مدیریت ورزشی است و به رانت و باند خاصی وصل نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدقسیم عثمانی در دفاع از گودرزی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر آنها که قبلاً به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده بودند؛ ورزشی و تنها متخصص فیزیولوژی ورزش بودند؛ اما درحال حاضر گودرزی گزینه پیشنهادی وزارت ورزش یک متخصص مدیریت ورزشی است.

وی تصریح کرد: گودرزی به رانت و باند خاصی وصل نیست، بلکه با شایستگی فردی و اصالت خانوادگی به این جایگاه رسیده است.

به گفته عثمانی، شناخت دقیق فرصت‌ها و چالش‌های حوزه ورزش یکی از ویژگی‌های مهمی است که گودرزی از آن برخوردار است.

نماینده مردم بوکان تصریح کرد: درحال حاضر شناسایی و مافیایی بودن ورزش عدم توجه به ورزش بانوان، روستاییان و ورزش قهرمانی از چالش‌های مهم ورزش کشور است که گودرزی می‌تواند با شایستگی این موضوع را بهبود بخشد.

نماینده مردم بوکان در ادامه به موضوع جوانان اشاره کرد و گفت: گودرزی در حوزه جوانان نیز فعالیت چشمگیری داشته است. وی در بین دانشجویان به عنوان معلم اخلاق شناخته می‌شود و در این حوزه می‌تواند اخلاق را در جامعه تسری دهد.

به گفته وی؛ او می‌تواند جایگاه جوانان را در کشور توسعه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز