خبرگزاری کار ایران

موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

موسوی لارگانی: مجلس با انتخاب گودرزی از کیان وزارت ورزش وجوانان دفاع کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۱۸

برنامه‌های گودرزی پاسخ قاطعی به آن دسته از افرادی است که می‌خواهند وزارت ورزش را منحل و به دو سازمان جوانان و تربیت بدنی تبدیل کنند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم با بیان اینکه قضاوت درمورد وزیر پیشنهادی باید مربوط به زمان حال باشد نه آینده گفت: گودرزی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان می‌تواند ساختار وزارت ورزش را در جهت نیل به اهداف تشکیل این وزارتخانه سوق دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ناصر موسوی لارگانی در نطق خود برای دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت: قضاوت در مورد وزیر پیشنهادی باید در مورد سوابق و عملکرد و برنامه‌های وی باشد و درباره آینده یک وزیر دور از انصاف است که معیار قضاوت را در زمان رای اعتماد او مدنظر قرار داد.

این نماینده در مجلس نهم افزود: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می‌تواند دستاوردهای تشکیل وزارت ورزش که شامل تدوین و ساختار وزارت، انتخاب وزیر با رای نمایندگان، پاسخگو بودن وزیر در مورد نمایندگان، مشورت با نمایندگان استانی برای تعیین مدیران کل استانهای کشور است؛ مثمرثمر باشد.

به گفته وی، برنامه‌های گودرزی پاسخ قاطعی به آن دسته از افرادی است که می‌خواهند وزارت ورزش را انحلال و به دو سازمان جوانان و تربیت بدنی تبدیل کنند.

موسوی لارگانی در ادامه بیان داشت: مجلس می‌تواند با انتخاب گودرزی از کیان وزارت ورزش وجوانان دفاع کند.

نماینده مردم فلاورجان تاکید کرد: انتخاب گودرزی با توجه به دیدگاه‌هایی که در حوزه ورزش دارد، می‌تواند انتظارات ورزشی‌ها، نخبه‌ها، کارشناسان و جوانان در حوزه‌های بخشی و فرابخشی و اسناد بالادستی که مغفول مانده را برآورده سازد.

وی سپس به مدیریت ورزشی گودرزی اشاره کرد و گفت: گودرزی استاد تمام مدیریت ورزش بوده و نظام فکری و مهارت ارتباطی و قدرت فوق العاده‌ای در حوزه رهبری دارد. وی بیش از یک دهه است که مدیریت یک دانشکده را برعهده دارد که معادل چندین دانشگاه تربیت بدنی در کشور است.

وی به مدیریت و توانمندی گودرزی به اذعان وزیر اسبق وزارت علوم و ائب رئیس اول مجلس که زمانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوده؛ اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز