خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

پاسخ اکثر استعلامات وزیر علوم مثبت بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۸۷

از افرادی که استعلام آن‌ها منفی بوده تنها چند نفر در وزارتخانه علوم پست‌هایی را در اختیار گرفته‌اند / برخی از نمایندگان و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از پاسخ وزیراطلاعات قانع نشدند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر اطلاعات بیان داشت پاسخ وزارت اطلاعات به بیشتر استعلامات در وزارت علوم مثبت بوده و تنها ۵ الی ۶ نفر استعلاماتشان منفی بوده است.
حجت اله درویش‌پور، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جلسه عصر امروز با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد.
وی در ادامه افزود: وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال نمایندگان مبنی به استعلامات وزارت علوم در راستای انتصابات دراین وزارتخانه گفت که وزیر علوم از وزارت اطلاعات استعلام‌هایی را انجام داده است.
درویش‌پور تصریح کرد: وزیر اطلاعات بیان داشت پاسخ وزارت اطلاعات به بیشتر استعلامات در وزارت خانه علوم مثبت بوده و تنها ۵ الی ۶ نفر استعلاماتشان منفی بوده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر اطلاعات بیان داشت که در مورد برخی انتصابهای وزارت علوم استعلامی از وزرات اطلاعات گرفته نشده است.
درویش‌پور بیان کرد: از افرادی که استعلام آن‌ها منفی بوده تنها چند در وزارتخانه علوم پست‌هایی را در اختیار گرفته‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از پاسخ وزیراطلاعات قانع نشدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز