خبرگزاری کار ایران

نماینده مسجد سلیمان در گفت وگو با ایلنا:

منافع ملی، دغدغه گروه‌های سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۲۴

گروه داخلی در راستای منافع ملی و دستیابی به اهداف نظام و همچنین افکار عمومی جامعه تلاش‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند و دغدغه آن‌ها تامین منافع ملی در حوزه بین المللی است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت، با بیان اینکه دو گروه داخلی و خارجی دیپلماسی دولت روحانی را تحت فشار قرار می دهند، گفت: گروه داخلی برخلاف گروه خارجی دغدغه منافع ملی و دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام را دارند.

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به سناریو‌ها و سیاست‌های دولت روحانی در حوزه سیاست خارجی و فشار گروه‌های مختلف به دولت اظهار داشت: در اینکه دو گروه بر دولت روحانی از داخل و بیرون به کشور فشار می‌آورند تردیدی نیست، اما در دیدگاه‌های آن‌ها و مقاصد آن‌ها اختلاف وجود دارد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس نهم، بیان کرد: گروه داخلی در راستای منافع ملی و دستیابی به اهداف نظام و همچنین افکار عمومی جامعه تلاش‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند و دغدغه آن‌ها تامین منافع ملی در حوزه بین المللی است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در ادامه افزود: در حقیقت گروه فشاری در کار نیست و این گروه‌ها ذی نفعان سیاسی هستند که همیشه به دولت هشدار می‌دهند که از خطوط قرمز را عبور نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز