خبرگزاری کار ایران

شوهانی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کمیته بررسی تغییرات تقسیمات کشوری در بوشهر و فارس به این دو استان می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۶۸

اعضای کمیته بررسی وضعیت استان بوشهر و فارس را منصور حقیقت‌پور، عوض حیدر‌پور شهررضایی، احمد شوهانی و حسن کامران تشکیل می‌دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: کمیته کمیسیون امینت ملی در راستای بررسی پیوستن قسمتی از بوشهر به لامرد فارس، روزسه شنبه هفته جاری برای به استان‌های بوشهر و فارس سفر خواهند کرد
احمد شوهانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در رابطه با زمان سفر کمیته‌ای از کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی برای بررسی و بازدید ازدو استان فارس و بوشهر گفت: قبل از سفر به استان بوشهر و فارس کمیته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی سه دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی، وزیر کشور وزیر اطلاعات انجام خواهند داد.
وی در ادامه افزود: روزسه شنبه هفته جاری برای بررسی پیوستن قسمتی از بوشهر به لامرد فارس به استان‌های بوشهر و فارس سفر خواهیم کرد.
شوهانی بیان داشت: عده‌ای از شهروندان استان بوشهر مخالف پیوستن شهرستان استان خود به فارس هستند، ولی در این میان عده‌ای هم موافق هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیته بررسی وضعیت استان بوشهر و فارس را منصور حقیقت‌پور، عوض حیدر‌پور شهررضایی، احمد شوهانی و حسن کامران تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز