خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

طرح تعیین تکلیف نیروهای انسانی فنی وحرفه‌ای به اداره قوانین مجلس تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۱

تاکنون ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح «تعیین تکلیف سه هزار نفر از نیروهای انسانی فنی حرفه‌ای منتقل شده به وزرات علوم» را امضا کرده‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارائه طرح «تعیین تکلیف سه هزار نفر از نیروهای انسانی فنی وحرفه‌ای منتقل شده به وزرات علوم» به اداره کل قوانین مجلس خبر داد.
قاسم احمدی لاشکی، درگفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با بیان اینکه زمانی که تصمیم به جدایی فنی و حرفه‌ای از آموزش و پرورش گرفتیم نیروهای انسانی این سازمان را نیز در اختیار وزرات علوم قرار داده‌ایم، گفت: برای بررسی و تعیین تکلیف بیش از سه هزار نیروی انسانی در سازمان فنی و حرفه‌ای طرحی را آماده کرده‌ایم.
وی افزود: تاکنون ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح «تعیین تکلیف سه هزار نفر از نیروهای انسانی فنی و حرفه‌ای منتقل شده به وزرات علوم» را امضا کرده‌اند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طراحان طرح «تعیین تکلیف سه هزار نفر از نیروهای انسانی فنی و حرفه‌ای منتقل شده به وزرات علوم» این طرح را برای بررسی در صحن علنی در اختیار اداره کل قوانین قرار داده‌اند.
احمدی بیان کرد: احتمالا تا یک ماه دیگر طرح «تعیین تکلیف سه هزار نفر از نیروهای انسانی فنی حرفه‌ای منتقل شده به وزرات علوم» در دستور کار نمایندگان قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز