خبرگزاری کار ایران

تابش در واکنش به نمایندگان مخالف توافق هسته‌ای‎؛

فرزندان انقلاب را تضعیف نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۳

عده ای در خارج از کشور صحبت از شکست ایران می کنند همراهی با آنها چه معنایی دارد، اجازه دهیم تیم مذاکره کننده بازگردد و در خصوص تفاهم نامه توضیح دهد، مذاکرات و توافقات در چارچوب منافع ملی بوده است.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید از تیم مذاکره کننده تشکر می کردند، از اظهارات برخی از نمایندگان که به خبرهای رویترز و بی‌بی‌سی استناد می‌کنند، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا‏، در جلسه روز یکشنبه صحن مجلس شورای اسلامی محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اخطار قانون اساسی گفت: صبح امروز ۵ نفر از نمایندگان مجلس با سلیقه خاص سیاسی اخطارهایی را مطرح کردند، اما نوبت به ما که شد نایب رئیس مجلس ادامه اخطارها را قطع کرد.

تابش با تاکید بر اینکه آنچه در فناوری هسته ای بدست آمده در سایه حمایت های مردم و مقام معظم رهبری بوده، اظهار داشت: موضوع پرونده هسته ای ایران زیر نظر شورای عالی امنیت ملی است و تصمیمات این شورا پس از تایید مقام معظم رهبری اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت کردند، اظهار داشت: نمایندگان نیز باید به تبعیت از ایشان عمل کنند، تیم مذاکره کننده هنوز عرق تنش خشک نشده، اگر در حمایت از آنان بیانیه نمی دهیم این فرزندان انقلاب را تضعیف نکنیم.

تابش با اشاره به تبریکاتی که به پیروزی تیم والیبال و تیم فوتبال ساحلی از سوی نمایندگان مجلس ابلاغ شد، گفت: جای تشکر از تیم مذاکره کننده ایران نیز وجود داشت.

وی ادامه داد: عده ای در خارج از کشور صحبت از شکست ایران می کنند همراهی با آنها چه معنایی دارد، اجازه دهیم تیم مذاکره کننده بازگردد و در خصوص تفاهم نامه توضیح دهد، مذاکرات و توافقات در چارچوب منافع ملی بوده است.

تابش اظهار داشت: اگر توافقات ایران و ۱ + ۵ در چارچوب موافقنامه های بین الملی باشد، باید به تصویب مجلس برسد.

وی در واکنش به استنادات بذرپاش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر شکست ایران در مذاکرات گفت: چرا به حرف های دشمنان نظام اعتنا می کنید؟ چرا به حرف های ظریف به عراقچی استناد نمی کنید؟ چرا به بوق های استکبار که می خواهند فضایی بر علیه ما بسازند، استناد می کنید؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز