خبرگزاری کار ایران

عبدالوحید فیاضی در تذکر شفاهی:

وزارت نیرو نباید از کشاورزان مازندران آب بها دریافت کند

کد خبر : ۱۲۴۰۰۷

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزارت نیرو نباید از کشاورزان مازندران آب بها دریافت کند، گفت: این کشاورزان هیچ انتفاعی از سهم و کانال‌های احداثی ندارند.

عبدالوحید فیاضی در نشست علنی امروز(۵ آذر) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به مسئولان اجرایی کشور ضمن تبریک به تیم مذاکره هسته‌ای کشورمان گفت: تفسیری که جان کری وزیر خارجه و هیأت حاکمه آمریکا بعد از توافق با ایران اعلام کردند مبنی بر اینکه NPTحق غنی سازی را به کشورهای عضو نمی‌دهد، تفسیر غلطی است که نمی‌تواند ارتباطی به توافقنامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم محمودآباد در مجلس تصریح کرد: هفته گذشته شبکه‌های مختلف تلویزیونی کشورمان مبادرت به انتشار گزارشاتی مبنی بر آلوده بودن پنج نوع برنج شمال کشور کردند که این خلاف واقع است و تنها اینگونه گزارشات به تولید ملی ضربه می‌زند.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: سازمان اوقاف در تعیین تکلیف اراضی که در نور و چمستان موقوفات است اهتمام ویژه داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ادامه داد: وزیر نیرو پاسخگوی این باشد که چرا از کشاورزان مازندران آب بها دریافت می‌شود، چون هیچ انتفاعی از سهم و کانال‌های احداثی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز