خبرگزاری کار ایران

جهانگیرزاده در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

ابراز نگرانی ظریف از رفتار تناقض آمیز آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۰۸

مجلس و تمام نخبگان سیاسی به توانایی دیپلماتیک تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران ایمان و اعتقاد دارند و‌ خوشبختانه این تیم نیز این موضوع را ثابت کردند.

قائم‌مقام مرکز پژوهش‌های مجلس نهم، با بیان اینکه وزیر امور خارجه کشور بیش از آنکه نگران گروه‌های افراطی داخل باشد، نگران رفتار آمریکا است، گفت: مدیریت صحنه در حال حاضر یکی از ابزارهای مهم و استراتژی بسیار تأثیرگذار در روند تداوم مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱ + ۵ است.

جواد جهانگیرزاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ظریف وزیر امور خارجه بار‌ها بعد از توافقنامه هسته‌ای ایران و گروه ۱ + ۵ نگرانی خود را از مواضع گروه‌های افراطی در داخل ابراز کرده‌ است، اظهار داشت: من فکر می‌کنم که ظریف آنقدر نگران رفتار آمریکا و متحدانش است که نگرانی از این موضوع در داخل ندارد و پرسش و استنباط شما از حرفهای ظریف کاملاً اشتباه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم در ادامه گفت: در حال حاضر آنچه که بسیار مهم و تأثیرگذار است توانایی اداره صحنه مذاکرات و به عبارتی مدیریت صحنه است.

وی به تشریح این موضوع پرداخت و افزود: در حال حاضر اسرائیل در تلاش است که اخلالی در روند مذاکرات بوجود بیاورد و تلاش‌های دیپلماتیک خود را در این راستا انجام می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، تصریح کرد: در این زمان توانایی دیپلماتیک کشورمان می‌تواند موجب عدم تاثیر گذاری در روند مذاکرات از سوی اسرائیل شود.

وی البته به توانایی‌های دیپلماتیک تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران اذعان کرد و گفت: مجلس و تمام نخبگان سیاسی به توانایی دیپلماتیک تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران ایمان و اعتقاد دارند و‌ خوشبختانه این تیم نیز این موضوع را ثابت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز