خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا:

بکارگیری افراد بازنشسته در سمت های اجرایی موجب ایجاد ناامیدی در ادارات می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۷

اگر یک نفر بازنشسته به عنوان مدیر اداره‌ای انتخاب شود این انتخاب موجب ایجاد نارضایتی و از بین رفتن امید در میان کارمندان آن اداره می‌شود و این ناامیدی موجب فساد می‌شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی و قانون مدیریت کشوری اصل بر استخدام و بکارگیری کسانی است که شاغل هستند و کسی که استخدام است و به سمتی می‌رسد این انتخاب موجب ترقی و ایجاد امیدواری و رشد در آن اداره می‌شود ولی اگر یک نفر بازنشسته به عنوان مدیر اداره‌ای انتخاب شود این انتخاب موجب ایجاد نارضایتی و از بین رفتن امید در میان کارمندان آن اداره می‌شود و این ناامیدی موجب فساد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزت‌الله یوسفیان ملا طراح طرح دوفوریتی ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان برای سمت‌های اجرایی و ستادی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۱۹۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این طرح را امضا کرده‌اند و من افتخار دارم که از سوی همکارانم نمایندگی این طرح را برعهده داشته باشم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در پی دیدارهایی که با معاونین رئیس جمهور و معاون اول داشتم تلاش کردم تا با عدم بکارگیری بازنشسته‌ها در سمت‌های اجرایی این طرح تبدیل به قانون نشود، گفت: آقایان به من قول دادند که از بازنشستگان و افرادی که سن بالایی دارند استفاده نشود اما آنچه در این مدت اتفاق افتاده است این است که اقدامی از سوی آنها صورت نگرفته است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در ادامه اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی و قانون مدیریت کشوری اصل بر استخدام و بکارگیری کسانی است که شاغل هستند و کسی که استخدام است و به سمتی می‌رسد این انتخاب موجب ترقی و ایجاد امیدواری و رشد در آن اداره می‌شود ولی اگر یک نفر بازنشسته به عنوان مدیر اداره‌ای انتخاب شود این انتخاب موجب ایجاد نارضایتی و از بین رفتن امید در میان کارمندان آن اداره می‌شود و این ناامیدی موجب فساد می‌شود.

وی در آخر از نمایندگان خواست تا به طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان برای سمت‌های اجرایی و ستادی رأی مثبت بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز