خبرگزاری کار ایران

نماینده بجنورد در مخالفت با لغو فوریت یک طرح؛

ادغام دو سازمان کارهای بودجه‌ای را تسهیل می‌کند

کد خبر : ۱۲۷۳۰۷

در صورتی که دو سازمان از هم گسیخته به وجود بیاید، برای تامین نیروهای انسانی نیاز به منابع مالی وجود دارد و بار دیگر کارهای بوروکراسی مانع فراوانی را برای اجرا به وجود می‌آورد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس نهم در مخالفت با لغو فوریت طرح یک فوریتی تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: ادغام دو سازمان باعثرویه واحدی می شود وکارهای برنامه‌ای و بودجه ای را تسهیل می‌کند.

به گزارش خبرگزار پارلمانی ایلنا، موسی رضا ثروتی در صحن علنی مجلس در مخالفت با پیشنهاد نماینده مردم رشت برای لغو فوریت طرح یک فوریتی تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، گفت: این طرح با امضای ۲۲۹ نفر از نمایندگان مجلس صورت گرفته و از این طرح می‌تواند یک سازمان بسیار منسجم و کار آمد برای تامین برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشد.

وی یکی از دلایل مخالفت خود با سلب فوریت از این طرح کوچک شدن دولت عنوان کرد و گفت: این طرح در کمسیون های اجتماعی، برنامه و بوجه و اقتصادی بررسی شده است و با ادغام دو معاونت نیروی انسانی و نظارت راهبردی می‌توانیم یک سازمان کار آمد که هم‌پوشانی داشته باشند به وجود آورند.

وی تصریح کرد: در صورتی که دو سازمان از هم گسیخته به وجود بیاید، برای تامین نیروهای انسانی نیاز به منابع مالی وجود دارد و بار دیگر کارهای بوروکراسی مانع فراوانی را برای اجرا به وجود می‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز