خبرگزاری کار ایران

خجسته در گفت و گو با ایلنا: / تکرار /

کمیته بودجه در کمیسیون شوراها تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۴۲

در جلسه امروز کمیسیون نقد و بررسی بودجه ۹۳ صورت گرفت و همچنین بودجه های عمرانی، جاری و درآمدهای کشور مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور از تشکیل کمیته بودجه در کمیسیون شورا‌ها با حضور نمایندگان برخی وزارتخانه‌ها خبر داد.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور عنوان کرد: در جلسه امروز کمیسیون نقد و بررسی بودجه ۹۳ صورت گرفت و همچنین بودجه‌های عمرانی، جاری و درآمدهای کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه از شهرداری، نیروی انتظامی، وزارت کشور، وزارت دفاع و وزارت اطلاعات و کلیه دستگاههایی که امور داخلی کشور به آن‌ها مربوط می‌شود دعوت کردیم که پیشنهادات خود را پیرامون بودجه ۹۳ ارائه دهند و ضعف‌ها و قوت‌های آن را به کمیسیون منتقل کنند تا جایی که لازم بود اصلاح شود.

خجسته با بیان اینکه معاون پارلمانی شهرداری تهران و معاون بودجه این سازمان امروز مهمان کمیسیون شورا‌ها بودند گفت: همچنین معاونت مالی و اداری نیروی انتظامی نیز در جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها حضور داشت و در این جلسه کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بودجه در کمیسیون تشکیل دادیم که این کمیته با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های مربوطه و مرکز پژوهش‌ها و برخی نمایندگان کار کار‌شناسی در خصوص بررسی بودجه سال ۹۳ را انجام خواهد داد.

این عضو کمیسیون شورا‌ها همچنین یادآور شد: رضایی، محمدجواد کولیوند و دخیل عباس زارع‌زاده نمایندگانی هستند که در این کمیته حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز