خبرگزاری کار ایران

نماینده ارومیه در گفت‌وگو با ایلنا:

هیات تحقیق و تفحص از حقوق کارگران با قاطعیت دفاع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۰

رئیس مجلس از ما خواستند که پیگیر پرونده در قوه‌قضائیه باشیم / تجمع کنندکان خواستار آن هستند که حقوقشان احیاء شود.

نمیانده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی رئیس مجلس از ما خواستند که پیگیر پرونده در قوه‌قضائیه باشیم و هیات تحقیق و تفحص از حقوق کارگران با قاطعیت دفاع می‌کند.
نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا در حاشیه تجمع کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران در حمایت از هیات تحقیق و تفحص مجلس در مقابل مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تجمع کنندکان با تقدیر و تشکر از هیات تحقیق وتفحص خواستار آن هستند که حقوقشان احیا شود.
عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: آقای لاریجانی رئیس مجلس از ما خواستند که پیگیر پرونده در قوه‌قضائیه باشیم و هیات تحقیق و تفحص از حقوق کارگران با قاطعیت دفاع می‌کند.
قاضی‌پور همچنین با اشاره به تجمع کارگزاران مخابرات نیز گفت: حق آن‌ها پایمال شده است و در همین رابطه آقایان لاریجانی، ابو‌ترابی، حداد عادل و مصباحی مقدم قول دادند که در بودجه ۹۳ اعتبارات لازم برای رفع مشکل ان‌ها در نظر گرفته شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا؛ تجمع کنندگان دست نوشته‌هایی مبنی بر تقدیر و تشکر از هیات تحقیق و تفحص و «آقای سید مرتضوی کارگران هیچ‌گاه تو را نمی‌بخشند» را در دست داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز