خبرگزاری کار ایران

جهانگیزاده در مخالفت با طرح انتقال پایتخت:

حل مشکلات پایتخت در گرو توسعه زیرساخت‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۴۲

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح انتقال پایتخت اجرایی نخواهد شد چرا که تجربه کشورهای دیگر نشان می دهد این طرح آثار مثبتی در بر ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح انتقال پایتخت اجرایی نخواهد شد، چرا که تجربه کشورهای دیگر نشان می‌دهد این طرح آثار مثبتی در بر ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد جهانگیرزاده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح انتقال پایتخت، گفت: این طرح اجرایی نخواهد شد، چرا که تجربه کشورهای دیگر نشان می‌دهد این طرح آثار مثبتی در بر ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح انتقال پایتخت به اعتبارات کلان نیاز دارد که در حال حاضر چنین اعتباراتی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد اگر دستگاه‌های تصمیم گیرنده اداری و سیاسی از شهر تهران خارج شوند، مشکلات این شهر برطرف نخواهد شد.

جهانگیرزاده ادامه داد: بدون شک تا امکاناتی برای شهر جایگزین تهران ایجاد نشود، مردم این شهر خانه‌های خود را ترک نخواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: جایی مناسب‌تر از تهران برای پایتخت وجود ندارد از این رو اگر به دنبال حل مشکلات تهران هستیم این موضوع با تمرکز بر روی توسعه زیرساخت‌ها قابل حل خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز