خبرگزاری کار ایران

نماینده سمنان در نطق میان دستور:

دولت نباید همه انتظارات را معطوف به مذاکرات کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۳۰

: لازم است پروژه‌های نیمه‌تمام، حرم تا حرم، انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی، بیمارستان نیمه‌تمام مهدیشهر، استادیوم ۱۵ هزار نفری، گازرسانی به شهر صنعتی شهرمیرزاد و روستاهای امامزاده عبدالله، هر چه سریع‌تر در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از نگرانی‌های موجود برای دولت این است که همه انتظارات جامعه را معطوف مذاکرات کرده و وضع موجود را پیروزی به معنای دستیابی به اهداف اقتصادی تعریف کرده است؛ بدون شک این اقدامات زمینه‌ساز انتظارات فزاینده اجتماعی به دولت در زمان نزدیکی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا خسروی در نشست علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود ضمن تشکر از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، افزود: ‌ به راستی این همه ذوق‌زدگی و شادی پس از مذاکرات برای چه بود؟ آیا آن‌ها به چه چیز ارزشمندی دست یافتند که به پایکوبی پرداختند؟

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از یاد نبریم فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند در پشت خنده‌های دشمن مراقب باشید که دشمن به دنبال چه چیزهایی می‌گردد.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: در موضوع هسته‌ای باید دلسوزان نظام وضع به وجود آمده را مدیریت کنند و باید این جملات بیان شود که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه اذعان داشته‌اند که آمریکا قابل اعتماد نیست تا آن‌ها که مدام بر طلب مذاکره با آمریکا می‌کوبند متوجه شدند نه تنها ملت بلکه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه نیز اعلام کرده‌اند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

خسروی افزود: آمریکا زمانی که ۵ کشور دیگر پای میز مذاکره و شاهد بودند حرف‌های متناقضی می‌زد چه برسد به اینکه خودش به تنهایی پشت میز مذاکره نشسته باشد.

وی یادآور شد: یکی از نگرانی‌های موجود برای دولت این است که همه انتظارات جامعه را معطوف مذاکرات کرده و وضع موجود را پیروزی به معنای دستیابی به اهداف اقتصادی تعریف کرده است؛ بدون شک این اقدامات زمینه‌ساز انتظارات فزاینده اجتماعی به دولت در زمان نزدیکی خواهیم بود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس تاکید کرد: محقق شدن مطالبات مردم اینقدر نگران‌کننده نیست بلکه نگرانی از آن جهت است که یک جریان سیاسی یشنهاد عقب‌گرد دهد؛ جریان فتنه ۸۸ نیز به دنبال همین نطقه اوج است و مسئولان باید دقت داشته باشند که گرفتار این برنامه‌های سیاسی و طراحی شده نشوند.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: در این روز‌ها عده‌ای که خود را مالک مردم می‌دانند اظهار داشتند که ما از حقمان در سال ۸۸ گذشتیم به آن‌ها می‌گوییم چرا باید از طلبشان بگذرند بیایید تا طلبشان را وصول کنیم و لیست طلب‌هایتان را بنویسید تا چیزی از قلم نیفتد.

خسروی یادآور شد: بنویسید به دلیل آبرویی که از نظام اسلامی در جهان خدشه‌دار کردند چقدر از نظام طلب دارند؟ بنویسید هر کدام از آرای ۴۰ میلیونی را چقدر ارزش گذاشتند که اصرار داشتند با آشوب‌طلبی و هم‌پیاله شدن با دشمن آن را سرقت ببرند.

وی گفت: بنویسید برای هر کدام از جوانانی که قربانی قدرت‌طلبیشان کردند چقدر از نظام طلبکارند تا وصول کنیم؛ علی‌الحساب به خاطر خون پاک شهیدان که به ناحق بر زمین ریختند طناب و چوبه دار را به‌عنوان قسط اول طب سال ۸۸ دریافت کنند.

خسروی در راستای گزارش صدروزه دولت به ذکر چند مورد پرداخت و گفت: چرا به خود اجازه می‌دهیم به جای تداوم فضای امید و نشاط در جامعه به تلاطم و نگرانی‌ها دامن بزنیم؟ چرا به جای گزارش عملکرد از کارهای بسیار خوب در این مدت کوتاه، دیگران را زیر سوال برده و به آن‌ها اجازه می‌دهیم کمربند انتحاری ببندند؟

وی با یادآوری انتصابات اخیر در دولت تاکید کرد: در این اقدامات از مسیر اعتدال خارج شده‌ایم و نمی‌توان از مردمی که در ناامیدانه‌ترین شرایط در صحنه حضور داشتند و شرط مردانگی را به جا آوردند توقع داشت که چشم بر اشتباهاتمان ببندند.

خسروی ضمن تذکر به وزرای کشور، ورزش، نیرو و کار تصریح کرد: لازم است پروژه‌های نیمه‌تمام، حرم تا حرم، انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی، بیمارستان نیمه‌تمام مهدیشهر، استادیوم ۱۵ هزار نفری، گازرسانی به شهر صنعتی شهرمیرزاد و روستاهای امامزاده عبدالله، هر چه سریع‌تر در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس نهم گفت: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز می‌خواهم به وضعیت اشتغال جوانان رسیدگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز