خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی امروز مجلس؛

تبصره یک لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی تصحیح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۶۷

در ادامه بحثو بررسی نمایندگان، این لایحه با۱۴۹ رای موافق ۵ رای مخالف و۹رای ممتنع به تصحیح تبصره یک از این لایحه رای موافق داند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز –دوشنبه - ادامه به بررسی‌ لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه بحثو بررسی نمایندگان، این لایحه با۱۴۹ رای موافق ۵ رای مخالف و۹رای ممتنع به تصحیح تبصره یک از این لایحه رای موافق داند.
در تبصره یک این لایحه آمده است: چنانچه محکوم علیه خارج از مهلت مقرر در این ماده ضمن ارائه صورت کلیه اموال خود، دعوای اعسار خود را اقامه کند، هر‌گاه محکوم له آزادی وی را بدون اخذ تامین بپذیرد یا محکوم علیه به تشخیص، کفیل یا وثیقه معتبر و معادل محکوم به و یا کمتر از آن ارائه نماید، دادگاه با صدور قرار قبولی وثیقه یا کفیل تا روشن شدن وضعیت اعسار از حبس محکوم علیه خودداری و در صورت حبس، او را آزاد می‌کند.
نمایندگان در ادامه تصریح تبصره یک از ماده سوم با ۱۷۰ رای موافق دو رای مخالف و ۵ رای ممتنع آن را تصویب کردند. بر اساس تبصره ۱ «نحوه صدور قرار‌ها تامینی مزبور، مقررات اعتراض نسبت به دستور دادگاه و دادستان و سایر مقررات مربوط تابع قانون ایین دادرسی کیفری است» می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز