خبرگزاری کار ایران

بروجردی در دیدار با فعالین سوریه:

گروه‌های تکفیری ننگ جهان اسلام‌اند

کد خبر : ۱۳۴۸۸۴

بروجردی در جنگ هشت ساله علیه کشورمان و بحران سوریه را از یک ریشه خواند و گفت: ملت و دولت سوریه تاوان حمایت از با مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی را می‌دهند.

تعدادی از فعالان ارشد فرهنگی و اجتماعی سوریه ظهر - سه شنبه - با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، بروجردی در ابتدای این دیدار با ستایش از مقاومت و ایستادگی ملت و دولت سوریه در بحران اخیر گفت: ایستادگی و مقاومت مردم سوریه نشان داد توکل بر خدا و اتحاد سبب پیروزی در برابر دشمنان می‌گردد و اکنون آثار شکست در اردوگاه دشمنان سوریه مشهود است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گروههای تکفیری و تروریست‌ها را ننگ جهان اسلام دانست و افزود: تروریست‌ها و تکفیری‌ها آلت دست آمریکا و همپیمانان منطقه هستند که باعثناامنی و عدم ثبات در منطقه گردیده‌اند.

بروجردی در پایان جنگ هشت ساله علیه کشورمان و بحران سوریه را از یک ریشه خواند و گفت: ملت و دولت سوریه تاوان حمایت از با مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی را می‌دهند.

در ادامه این دیدار تعدای از فعالان ارشد فرهنگی و اجتماعی سوریه با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه آنرا باعثایستادگی و دلگرمی هر چه بیشتر مردم سوریه در برابر دشمنان خارجی سوریه دانستند و بر وحدت و انسجام امت اسلامی در مقابل دسیسه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز