خبرگزاری کار ایران

ملکشاهی در تذکر شفاهی:

بی‌توجهی وزرا به تذکرات نمایندگان سوال و استیضاح از آنان را رقم می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۶

راه های روستایی به لحاظ تراکم جمعیتی و پرترافیک بودن متاسفانه از کیفیت پایینی برخوردار هستند و این موجب می شود امید به زندگی مردم در روستاها کاهش یابد و به شهرستان ها مهاجرت کنند که این زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه بی‌توجهی وزرا به تذکرات و پیگیری‌های نمایندگان سوال از آنان و استیضاح را در پی دارد، گفت: رفع مشکلات شهرستان‌های محروم امید به زندگی را بالا می‌برد.

به گزارش ایلنا، الهیار ملکشاهی در نشست علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو با توجه به تذکرات پی در پی و مکاتبات متعدد برای رفع ضعف‌های برخی استان‌ها گفت: با توجه به تذکرات بیشمار به وزیر نیرو همچنان مشکل افت ولتاژ برق در مناطقی از شهرستان کوهدشت رفع نشده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخلاف قول‌های متعدد مسئولان وزارت نیرو تاکنون عملیات اجرایی احداثپست ۲۳۰ ولت کوهدشت شروع نشده؛ در این‌باره به رئیس جمهور این موضوع را یادآور می‌شوم که اگر نمایندگان با وجود تذکرات و پیگیری‌های متعدد اقدام عملی از سوی وزرا را نبینند به طور حتم علی رغم میل باطنی از وزرا سوال یا استیضاح به عمل خواهند آورند.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی افزود: با وجود پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی در استان لرستان داشته و زحمات زیادی که متحمل شد، اما راه‌های روستایی به لحاظ تراکم جمعیتی و پرترافیک بودن متاسفانه از کیفیت پایینی برخوردار هستند و این موجب می‌شود امید به زندگی مردم در روستا‌ها کاهش یابد و به شهرستان‌ها مهاجرت کنند که این زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به اینکه نرخ بیکاری در شهرستان کوهدشت بالا‌تر از ۴ برابر معدل نرخ بیکاری در کشور است وزیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بگوید برای نزدیک شدن معدل نرخ بیکاری در کشور چه اقدامی انجام داده است تا استان‌های ضعیف و محروم نیز از نعمات جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس نهم با انتقاد از عدم فعالیت مناسب اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان افزود: در حال حاضر درصد بالای مدارس و کلاس‌های درس در حوزه انتخابیه تخریبی بوده و نیاز به تعمیرات دارند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یادآور شد: فعالیت اداره نوسازی مدارس در جهت ترمیم مدارس تخریبی و همچنین تجهیز کلاس‌های درس به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ضعیف بوده و به هیچ وجه در شأن آموزش و پرورش کشور نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز