خبرگزاری کار ایران

فولادگر:

اصلاح موادی از بخش تعاون به منظور تقویت این بخش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۱۱

از زمان رسیدگی و تصویب این طرح زمان طولانی گذشته است و البته دولت لایحه‌ای را در این باره ارائه کرده است اما تعداد مواد این لایحه ۱۰۱ ماده است که ماه‌ها بررسی آن به طول می‌انجامد و این طرح می‌تواند تا زمان تصویب لایحه دولت بخشی از نظر دولت را نیز تامین کند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح اصلاح موادی از بخش تعاون به منظور تامین و تقویت بخش تعاون و اتحادیه‌های آنان و هم‌راستا شدن با اصل ۴۴ قانون اساسی است، خاطر‌نشان کرد: تا چندی دیگر زمان انتخابات اتحادیه‌های تعاونی است و تصویب این طرح می‌تواند به آنها کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا فولادگر در خصوص تغییر دستور کار مجلس و جایگزینی طرح اصلاح بخشی از قانون تعاون جمهوری اسلامی با گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص ریزگردها گفت: از زمان رسیدگی و تصویب این طرح زمان طولانی گذشته است و البته دولت لایحه‌ای را در این باره ارائه کرده است، اما تعداد مواد این لایحه ۱۰۱ ماده است که ماه‌ها بررسی آن به طول می‌انجامد و این طرح می‌تواند تا زمان تصویب لایحه دولت بخشی از نظر دولت را نیز تامین کند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مذکور به منظور تامین وتقویت بخش تعاون و اتحادیه های آنان و همراستا شدن با اصل ۱۴۴ قانون اساسی است، خاطر‌نشان کرد: تا چندی دیگر زمان انتخابات اتحادیه‌های تعاونی است و تصویب این طرح می‌تواند به آنها کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز