خبرگزاری کار ایران

توضیحات باهنر درباره تغییر دستور طرح ریزگردها:

دولت وعده ارائه لایحه جامع محیط زیست را داده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۲۷

دولت به صورت غیر رسمی اعلام کرده که یک لایحه جامع به منظور بررسی موضوع ریزگردها و محیط زیست تنظیم شده است و کمیسیون کشاورزی مجلس نیز طرحی را در این زمینه تهیه کرده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلیل تأخیر در بررسی طرح الزام دولت به حمایت از استان هایی که مورد هجوم ریزگردها هستند، گفت: دولت به صورت غیر رسمی اعلام کرده که یک لایحه جامع به منظور بررسی موضوع ریزگردها و محیط زیست تنظیم شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، درباره تغییر دستور طرح الزام دولت به حمایت از استان‌هایی که مورد هجوم ریزگردها هستند، گفت: دولت به صورت غیر رسمی اعلام کرده که یک لایحه جامع به منظور بررسی موضوع ریزگردها و محیط زیست تنظیم شده است و کمیسیون کشاورزی مجلس نیز طرحی را در این زمینه تهیه کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: اعتقاد ما این است که اگر دولت طی مدت حدود ۲۰ روز آینده لایحه مربوطه را ارائه دهد برخی مشکلات در این زمینه رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح کمیسیون کشاورزی مجلس برای موضوع ریزگردها مغایر اصل ۷۵ است و بار مالی دارد، اظهار داشت: به همین دلیل در صورتی که دولت لایحه مربوطه را ارائه دهد از طرح کمیسیون کشاورزی و همچنین لایحه دولت استفاده می کنیم تا دغدغه نمایندگان در این خصوص برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز