خبرگزاری کار ایران

آریایی‌نژاد در نطق میان دستور:

مسئولان مراقب باشند لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۸۴

تندرو‌ها برای هر جناحی سهم مهلک به حساب می‌آیند / ملت بزرگ ایران اهل جنگ با هیچ کشوری نیست، ولی در دفاع از آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد و در برابر دشمن متحد و یکپارچه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کنونی با توجه به تاریخ ۱۰۰ سال اخیر ایران به هوش باشند و در معاهدات و تفاهمات خوب دقت کنند تا لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند و فردای تاریخ شرمنده نشوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد آریایی‌نژاد در نشست علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با بیان اینکه ملت عاشورایی ایران تحمیل‌های توافقنامه ژنو را ظالمانه می‌داند، افزود: مسئولان کنونی با توجه به تاریخ ۱۰۰ سال اخیر ایران به هوش باشند و در معاهدات و تفاهمات خوب دقت کنند، تا لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند و فردای تاریخ شرمنده نشوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اهل جنگ با هیچ کشوری نیست، ولی در دفاع از آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد و در برابر دشمن متحد و یکپارچه است.

آریایی‌نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: به راستی چه عیبی در اقتصاد است که بابک زنجانی‌ها، خاوری‌ها و شهرام جزایری‌ها از آن سر بر می‌آورند، واقعا امکان رصد اموال و دارایی‌های یک شبه و بادآورده وجود ندارد؟ به راستی مسئولین نمی‌توانند خود را از شر متملقین و چاپلوسان رهایی بخشند؟ در حالی که فرامین بسیاری در قرآن در برخورد با این افراد وجود دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه افزود: واقعا امکان نظارت بر مناقصه‌ها و مزایده‌ها و جابه جایی اموال و پول وجود ندارد، نقش دولت و بانکداری الکترونیک کجاست؟ با چه حساب و کتابی ۸۰ هزار میلیارد تومان مطالبات بانکی به ۳۰ نفر تعلق دارد؟

نماینده مردم ملایر عنوان کرد: چرا باید این همه سلطان و آقازاده در اقتصاد داشته باشیم، سلطان شکر، سلطان فولاد، سلطان موز، سلطان دارو و.. آیا وقت آن نرسیده که اقتصاد را از سلطان پروری‌ها پالایش کنیم؟

آریایی‌نژاد در ادامه به برخی مشکلات سیاسی کشور اشاره کرد وی افزود: چرا برخی جرات نامبردن و محکوم کردن فتنه را ندارند؟ اگر سرعت محاکمه آنهایی که به ستونی تکیه داده‌اند طوری باشد که نتیجه عدالت سریع‌تر مشخص شود مردم دلگرم‌تر می‌شوند، گفته‌اند دقت فدای سرعت نشود ولی تنبیه بلافاصله بعد از جرم اثر تربیتی دارد.

نماینده مردم ملایر اظهار کرد: کسانی که به خوبی سرنوشت افراط و تفریط را می‌دانند و آنرا توجیه کرده‌اند به افراد مستقل، ساده، دلسوز، مردمی، ساده زیست، کارآمد، تلاش و مومن احترام بگذارند و از وجود آن‌ها بی‌بهره نمانند، اگرچه هر جناحی می‌تواند از افراد خود استفاده کند، اما افراد اخلاقی نیز در هر گروه و جناحی وجود دارد.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه تندرو‌ها برای هر جناحی سهم مهلک به حساب می‌آیند خاطر نشان کرد: همانگونه که مولا علی(ع) می‌فرمایند: چهار چیز نشانه به سرآمدن دولت‌ها است، فرو گذاشتن اصول، چسبیدن به فروع، مقدم داشتن فرومایه‌گان و عقب زدن مردم با فضیلت.

وی همچنین گفت: علاج همه مشکلات زمینه سازی برای اجرا نمودن احکام و فرهنگ اسلام ناب در جامعه است.

وی افزود: با وجود فتنه‌های رنگی و مخملی گوناگون، یک ندا به گوش می‌رسد که ملت ایران خدایی و در راه حق قرار گرفته و از آرمان‌های خود جانانه دفاع می‌کند که این منشا عزت ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز