خبرگزاری کار ایران

منظری توکلی در تذکر شفاهی:

تنها راه حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است

کد خبر : ۱۳۸۵۱۵

متأسفانه واردات بی رویه ذرت، ذرت کاران منطقه را به خاک سیاه نشانده است از این رو امیدوارم وزارت کشاورزی با خرید ذرت از سوی شرکت پشتیبانی امور دام این گروه را نجات دهد همچنین باید نسبت به تکمیل سدهای خاکی منطقه و حل مشکلات عشایر حوزه انتخابیه اقدام عاجلی صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی، توجه به سبک زندگی اسلامی و وحدت حول محور رهبر معظم انقلاب است گفت: از رویکرد و اقدامات وزیر امور خارجه برای عدم پذیرش پیش شرط ها جهت شرکت در مذاکرات ژنو ۲ تشکر کنم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منظری توکلی در نشست علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با بیان اینکه تنها راه غلبه بر مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، مهندسی فرهنگی، توجه به سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی، اتکا به نیروی داخلی و وحدت حول محور رهبر معظم انقلاب است گفت: وحدت به این معنا نیست که همه مانند یکدیگر فکر کنند بلکه به این معنا است که همه افراد باید یکدیگر را تحمل کنند.

نماینده بافت، رابر و ارزویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی دیگر از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به علت عدم پذیرش پیش شرط ها برای شرکت در ژنو ۲ و پافشاری بر مواضع عزت، مصلحت و حکمت کشور تشکر می کنم زیرا سوریه بازوی مقاومت و به فضل الهی باتلاق صهیونیسم جهانی و حامیان آنها است.

وی تصریح کرد: همچنین از وزیر نیرو می‌خواهم در جهت حل مشکلات کم آبی حوزه انتخابیه و تکمیل تصفیه خانه شهرستان بافت و تکمیل سدهای منطقه اقدام کند از طرف دیگر وزارت بهداشت باید نسبت به تکمیل بیمارستان رابر و برزویه و تأمین اعتبارات ساخت مؤسسه آموزش عالی سلامت برنامه ریزی و اقدام کند.

منظری توکلی در تذکری خطاب به وزیر کشاورزی افزود: متأسفانه واردات بی رویه ذرت، ذرت کاران منطقه را به خاک سیاه نشانده است از این رو امیدوارم وزارت کشاورزی با خرید ذرت از سوی شرکت پشتیبانی امور دام این گروه را نجات دهد همچنین باید نسبت به تکمیل سدهای خاکی منطقه و حل مشکلات عشایر حوزه انتخابیه اقدام عاجلی صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری خطاب به وزیر نفت گفت: وزارت نفت قطعا باید در جهت گازرسانی به شهرستان برزویه و روستاهای حوزه انتخابیه برنامه ریزی و تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز