خبرگزاری کار ایران

در دیدار بروجردی و سفیر سریلانکا مطرح شد‎؛

تاکید بر گسترش همکاری‌ها و ارتباطات دوجانبه

کد خبر : ۱۳۹۹۳۰

همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور می‌توانند نقش موثری در افزایش مناسبات دوستانه تهران – کلمبو داشته باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر سریلانکا با اشاره به پیشینه خوب مناسبات دو کشور گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در دو کشور در زمینه‌های مختلف راه را برای گسترش همکاری‌ها و ارتباطات بیشتر دو جانبه و منطقه‌ای هموار می‌سازد.

به گزارش ایلنا، آقای فیصل راضین سفیر سریلانکا در تهران پیش از ظهر امروز - یکشنبه - با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات دو کشور گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در دو کشور در زمینه‌های مختلف راه را برای گسترش همکاری‌ها و ارتباطات بیشتر دو جانبه و منطقه‌ای هموار می‌سازد.

وی بر این اساس افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از روند توسعه همکاری‌ها با کشور سری لانکا در عرصه‌های مختلف حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان این دیدار بر لزوم رایزنی و مشورت بیشتر مقامات دو کشور تأکید کرد.

آقای فیصل راضین سفیر سری لانکا در تهران نیز در همین دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران از جایگاه خاصی در سیاست خارجی سری لانکا برخوردار است.

وی با اشاره به نقش پارلمان‌ها در گسترش ارتباطات افزود: همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور می‌توانند نقش موثری در افزایش مناسبات دوستانه تهران – کلمبو داشته باشد.

سفیر سریلانکا در تهران در پایان این دیدار نسبت به گسترش ارتباطات دو کشور در زمینه‌های مورد علاقه ابراز امیدواری کرد.

لازم به ذکر است سفیر سریلانکا در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات کشورش ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز