خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در نطق میان دستور:

روحانی پشت پرده‌ سوء استفاده کنندگان از بحثتحریم را معرفی کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۹۴

پایین آوردن نرخ‌های موجود در اقتصاد ایران که به طور متوسط نزدیک به ۴ برابر میانگین جهانی است و کم رنگ کردن اقتصاد دولتی، به جد مورد انتظار مردم است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ برای اینکه جایگاه شاکی و متشاکی در کشور تغییر نیابد مردم انتظار دارند رئیس جمهور، پشت پرده‌های سوء استفاده کنندگان از بحثتحریم را به ملت و قوه قضائیه معرفی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور گفت: در بهمن ماه ۱۳۵۷، شب تلخ عبوس استبداد در ایران به سرآمد و با بیداری مردم مسلمان ایران، تحت رهبری حسینی گونه امام خمینی، صبح صادق پیروزی طلوع کرد. استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حقوق از دست رفته‌ای بود که به برکت مبارزه حسینی برانگیز ملت، با رهبری مدبرانه امام راحل در پهندشت ایران زمین، استقرار یافت و از آن روز مردم ایران، عهد بستند تحت زعامت امام و رهبر خویشتن، پاسدار حقوق مشروع خویش باشند و با وجود همه بی‌مهری‌ها و سوء مدیریت‌ها، تنگنان‌ها و دشواری‌ها، توطئه‌ها و تهدیدات، بر این عهد پای بند مانده‌اند.

وی ادامه داد: مردم رشید ایران انتظار دارند، منتخبان آنان در دولت و مجلس، موقعیت محیطی، اقتصادی، کاری، سیاسی و اجتماعی بهتری، برای آنان فراهم کنند. با پرهیز از تندرویهای تخریبی، از بار شدن هزینه‌های نامناسب بر دوش مردم جلوگیری به عمل آورند. در اختیارات مجلس، دولت و شورایعالی امنیت کشور دخل و تصرف صورت نپذیرد.

وی با اشاره به حضور ایران در اجلاس داووس گفت: حضور مقتدر ایران در مجمع جهانی اقتصاد داووس و اجرایی شدن موافقت نامه ژنو، که گره کور تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران شل و فرصت عظیم جذب سرمایه گذاری‌ها و بها دادن به اقتصاد مولد و اشتغالزا را به ارمغان آورده است قدر بدانیم و با انسجام داخلی به سرانجام رسانیم.

وی ادامه داد: برای اینکه جایگاه شاکی و متشاکی در کشور تغییر نیابد مردم انتظار دارند رئیس جمهور، پشت پرده‌های سوء استفاده کنندگان از بحثتحریم را به ملت و قوه قضائیه معرفی نمایند. انتظار دارند دولت یازدهم به مانند دولت سابق که با تصمیمات سلیقه‌ای خود، طرح آمایش سرزمینی را نادیده گرفت، رفتار نکند و مجلس نیز انسجام بودجه تقدیمی دولت را حفظ کند تا هم جلوی پرواز تورم گرفته شود هم با رشد اقتصادی برای لشکر عظیم بیکاران، فرصت‌های شغلی فراهم آید و هم اینکه شاخص فلاکت که در سالهای اخیر در ایران نزدیک به دو برابر افزایش پیدا کرده کاهش فاحش پیدا کند.

پیر مودن ادامه داد: مردم انتظار دارند توسعه پایدار کشور عموم استان‌ها مورد حساسیت و اهمیت فوق العاده قرار گیرد و دولت و مجلس به منظور به فعالیت در آوردن پتانسیل‌های بالقوه عموم مناطق کشور اهتمام مجدانه به عمل آورند.

وی تصریح کرد: پایین آوردن نرخ‌های موجود در اقتصاد ایران که به طور متوسط نزدیک به ۴ برابر میانگین جهانی است و کم رنگ کردن اقتصاد دولتی، به جد مورد انتظار مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز