خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا خواستار شد‎؛

تلاش برای حل فوری مشکل گاز مناطق شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۸

ابوترابی فرد: امروز برخی از مسئولین کشوری برای حل این معضل تشکیل جلسه دادند و همچنین رئیس جمهور نیز در جلسه‌ای مسئولین را برای کمک به مناطق برفگیر مأمور کردند.

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی خواستار حل فوری مشکل گاز مناطق شمالی کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزت الله یوسفیان ملا در تذکری در صحن علنی مجلس اظهار کرد: مردم مازندران بویژه آمل و ساری در شرایط دشواری به خاطر بارش شدید برف و کاهش دمای هوا تا ۱۵ - قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولین تاکنون زحمت زیادی برای حل مشکل مردم این شهر‌ها کشیده‌اند، ابراز کرد: مشکل اصلی مردم اکنون قطعی گاز هفت هزار مشترک در آمل و ساری و سایر شهر‌ها است.

وی با درخواست از وزارت کشور عنوان کرد: تلاش کنید که امشب با تزریق گاز مورد نیاز به شبکه مشکل قطعی گاز شهرهای برف گیر را حل کنید زیرا اگر امشب این مشکل حل نشود، حوادثجبران ناپذیری رخ می‌دهد.

محمدحسن ابوترابی فرد در پاسخ به تذکر یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: بارش برف در برخی از مناطق مسکونی در استان گیلان و مازندران به نزدیک دو متر رسیده هرچند مسئولان نظامی، انتظامی، بسیج و سایر نهادهای امدادی برای ارائه خدمات به این مناطق گسیل شده‌اند، اما این استان‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

وی ادامه داد: امروز برخی از مسئولین کشوری برای حل این معضل تشکیل جلسه دادند و همچنین رئیس جمهور نیز در جلسه‌ای مسئولین را برای کمک به مناطق برفگیر مأمور کردند.

ابوترابی فرد با درخواست از شهروندان برای کاهش مصرف برق و گاز، گفت: اگر مردم کشور در این چند روز مصرف خود را مدیریت کنند و استفاده کمتری نسبت به قبل داشته باشند به امید خدا شاهد وصل شدن گاز مناطق شمالی کشور خواهیم بود.

همچنین در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در خصوص تشکر از نهادهایی که در بحثکمک رسانی به مناطق برفگیر استان‌های شمالی مأمور شده بودند با امضای ۲۰۲ نماینده قرائت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز