خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی تنها راه رهایی فلسطین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۹

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: مقاومت اسلامی فلسطین همواره به مشی مبارزه با اشغال سرزمین‌های فلسطین و آزادی آن پایبند خواهد بود. / لاریجانی: دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل تجاوزات و زورگویی‌های رژیم‌ صهیونیستی در هر شرایطی از سیاست‌های اصولی و محوری می‌باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، پیروزی مردم فلسطین به ویژه غزه در جنگ‌های ۸ و ۲۲ روزه علیه تهاجم همه‌جانبه رژیم اشغالگر قدس را فصل نوینی در تاریخ مبارزات فلسطین خواند و افزود: مبارزه با رژیم صهیونیستی تنها راه رهایی فلسطین است.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر اینکه حمایت از ملت‌های مسلمان و به ویژه حقوق مردم مظلوم فلسطین همواره از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل تجاوزات و زورگویی‌های رژیم‌ صهیونیستی در هر شرایطی از سیاست‌های اصولی و محوری می‌باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیروزی مردم فلسطین به ویژه غزه در جنگ‌های ۸ و ۲۲ روزه علیه تهاجم همه جانبه رژیم اشغالگر قدس را فصل نوینی در تاریخ مبارزات فلسطین خواند و افزود: مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی تنها راه رهایی فلسطین و احقاق حقوق مردم مظلوم آن می‌باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری با ایجاد تفرقه و اختلاف میان ملت‌های مسلمان و گروه‌های پایبند مشی مقاومت علیه اشغالگران قدس سعی در تضعیف حقیقت قدرتمند مقاومت اسلامی در منطقه و به فراموشی سپردن آرمان آزادی فلسطین را دارند، تأکید کرد: در شرایط کنونی گروه‌ها و جریانات اسلام‌گرا بیش از هر زمان دیگر به انسجام، هم‌بستگی و وحدت نیاز دارند.

در ادامه این دیدار، رمضان عبدالله نیز با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های همیشگی کشورمان از مقاومت اسلامی فلسطین گفت: ایران همواره اصلی‌ترین حامی آرمان‌های مردم فلسطین بوده است.

وی با بیان اینکه منطقه در شرایط کنونی دوران بسیار حساس و مهمی را سپری می‌کند، افزود: قدرت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی تهاجم بزرگی را با هدف تثبیت موجودیت رژیم اشغالگر قدس و تأمین امنیت پایدار برای آن آغاز کرده‌اند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: مقاومت اسلامی فلسطین همواره به مشی مبارزه با اشغال سرزمین‌های فلسطین و آزادی آن پایبند خواهد بود.

در ادامه این دیدار دو طرف در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه اوضاع فلسطین گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز