خبرگزاری کار ایران

سبحانی‌نیا به ایلنا خبر داد:

روسیه عضو ناظر اجلاس بین‌المجالس تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۱۴

نشست بین المجالس تهران از روز شنبه ۲۵ بهمن ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه پایان می یابد و در ۳ روز نخست کارشناسان کشورهای عضو در نشست های تخصصی و در قالب ۵ کارگروه به بحثو بررسی می‌پردازند.

عضو هیئت‌رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روسیه به عنوان عضو ناظر این دوره از اجلاس مجالس کشورهای همکاری‌های اسلامی حضور می‌یابد، ابراز کرد: تاکنون حضور ۲۵ هیات در سطح روسای مجالس و ۱۵ هیات در سطح نمایندگان در این اجلاس قطعی است.

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از قطعی‌شدن حضور ۴۰ کشور در نهمین دوره از اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری های اسلامی خبر داد.

نماینده مردم سبزوار اظهار کرد: نشست بین المجالس تهران از روز شنبه ۲۵ بهمن ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه پایان می یابد و در ۳ روز نخست کارشناسان کشورهای عضو در نشست های تخصصی و در قالب ۵ کارگروه به بحثو بررسی می پردازند.

وی افزود: موضوع کارگروه‌ها در خصوص مسائل اقتصادی، حقوق بشر و زنان و… می باشد.

عضو هیئت‌رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روسیه به عنوان عضو ناظر این دوره از اجلاس مجالس کشورهای همکاری های اسلامی حضور می یابد، ایراز کرد: تاکنون حضور ۲۵ هیات در سطح روسای مجالس و ۱۵ هیات در سطح نمایندگان قطعی است.

سبحانی‌نیا خاطر‌نشان کرد: ۲ روز پایانی این نشست به تبادل نظر روسای هیات‌ها اختصاص می‌یابد و عصر روز چهار‌شنبه نیز مراسم اختتامیه نهمین دوره از اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری‌های اسلامی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز