خبرگزاری کار ایران

حقیقت‌پور خواستار شد؛

فعال‌تر شدن دستگاه‌های نظامی و انتظامی در نابودی گروه‌های تروریستی شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۵۲

وزیر کشور به من گفت که درباره وضعیت سربازان ربوده شده ایرانی در سیستان و بلوچستان با مقامات پاکستانی صحبت کرده‌اند و آنها نیز قول داده‌اند که پیگیر این مسئله باشند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی خواستار فعال‌تر شدن دستگاه‌های نظامی و انتظامی برای مبارزه با گروه‌های تروریستی شد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وضعیت سربازان ربوده شده ایرانی در سیستان و بلوچستان توسط گروه‌ تروریستی «جیش العدل» گفت: من از وزیر کشور درباره وضعیت سربازان گروگان شده توسط گروه تروریستی جیش العدل از وزیر کشور سوال کردم و ایشان نیز گفتند که پیگیر این ماجرا هستند.

وی ادامه داد: وزیر کشور به من گفت که در این باره با مقامات پاکستانی صحبت کرده‌اند و آنها نیز قول داده‌اند که پیگیر این مسئله باشند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات وزارت خارجه برای پیگیری این مسئله خاطرنشان کرد: وزارت خارجه سفیر پاکستان را احضار کرده و مراتب اعتراض خود را به وی انتقال داده است.

حقیقت‌پور در پاسخ به این سوال که حوادثتروریستی در پاکستان بارها اتفاق افتاد و دستگاه‌های نظامی و انتظامی این خصوص چه می‌کنند، تصریح کرد: باید دستگاه‌های نظامی و انتظامی در برابر این مسائل فعال‌تر باشند و نوع رفتارشان واکنشی نباشد و هرچه سریع‌تر در راستای نابودی گروه‌های تروریستی در این مناطق اقدام بکنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس در این خصوص اقدامی خواهد کرد: کمیسیون امنیت ملی در جلسه هفته آینده خود موضوع ربوده شدن مرزبانان ایرانی را مورد بحثو بررسی قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز