خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در تذکر قانون اساسی؛

وارد کردن مقام معظم رهبری به مسائل ریز اقتصادی به مصلحت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۲

در این بند آمده که نهاد‌ها و بنیادهای انقلاب اسلامی که زیر نظر مقام رهبری هستند باید مالیات بدهند، یعنی می‌خواهیم برای مقام معظم رهبری تعیین تکلیف کنیم وایشان را وارد مطالب ریز اقتصادی کنیم؟

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه یک فوریتی اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم پیشنهادحذف بند «الف» از لایحه اصلاحی قانون مالیاتهای مستقیم که براساس آن متن «بنیاد‌ها ونهادهای انقلاب اسلامی که عهده دار وظایف حاکمیتی می‌باشند با تایید مقام معظم رهبری» به ماده ۲ قانون، الحاق و تبصره ۳ ماده مذکور حذف می‌گردد، را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در توضیح این پیشنهاد حذف، با بیان اینکه این موضوع اخطار اصل ۱۱۰ قانون اساسی را دارد، افزود: در این بند آمده که نهاد‌ها و بنیادهای انقلاب اسلامی که زیر نظر مقام رهبری هستند باید مالیات بدهند، یعنی می‌خواهیم برای مقام معظم رهبری تعیین تکلیف کنیم وایشان را وارد مطالب ریز اقتصادی کنیم؟

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه وارد کردن مقام معظم رهبری به این موضوعات به مصلحت نیست، تاکید کرد: آیا این به مصلحت نظام است که ستون نظام را وارد این مسائل ریز اقتصادی کنیم.

وی درپایان گفت: از آنجا که این بند قانون اولیه دارد و آوردن مجدد آن به نفع نظام نیست، خواهش می‌کنم به حذف آن رای دهید تاخدشه‌ای به مقام مرجع تقلید خود وارد نکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز