خبرگزاری کار ایران

حقیقت‌پور در تذکری خطاب به وزیر‌ کشور:

برای آزاد‌سازی مرزبانان کشورمان تلاش جدی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۹۸

از گروه مذاکره کننده‌ای که از امروز در وین مستقر هستند که از حقوق هسته‌ای ما دفاع کنند درخواست دارم با الهام از سخنان امام خامنه‌ای به طور محکم از حقوق حقه مردم دفاع کنند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: تقاضاداریم برای آزاد سازی مرزبانان کشورمان تلاش جدی کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور حقیقت‌پور درنشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با بیان اینکه انتظار رهبری از مجلس انجام رفتار و گفتار حکیمانه است، گفت: در بحثبودجه چنین احساس شد که از این نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به مجلس خیلی فاصله داریم و تصمیمات احساسی وعاطفی و خلق الساعه و بدور از عدالت گرفته‌ایم که امیدواریم هیات رئیسه مجلس تصمیمی اتخاذ کند که برای دوره‌های بعدی شاهد برقراری عدالت در تصویب بودجه باشیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: تقاضاداریم برای آزاد سازی مرزبانان کشورمان تلاش جدی کنید. زیرا قرار براین نیست که گروهی اراذل و اوباش هر موقع اراده کنند به پاسگاههای مرزی ما حمله کرده و تعدادی از بچه‌هایی راکه عمدتا از خانواده محرومان ومستضعفان هستند را به گروگان بگیرند و این از اقتدار نظام به دور است.

نماینده مردم اردبیل و سرعین همچنین در ادامه افزود: از گروه مذاکره کننده‌ای که از امروز در وین مستقر هستند که از حقوق هسته‌ای ما دفاع کنند درخواست دارم با الهام از سخنان امام خامنه‌ای به طور محکم از حقوق حقه مردم دفاع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز