خبرگزاری کار ایران

کاتب خبرداد:

شورای نگهبان ۴ ایراد دیگر به لایحه بودجه گرفت

کد خبر : ۱۴۷۲۰۲

این ایرادات درباره بند الحاقی ۲ تبصره ۹ مربوط به موضوع محسوب شدن زمان آموزش بهورزان به‌عنوان سابقه خدمت آنها، بند الحاقی ۲ تبصره ۱۱ درخصوص بیمه زنان، تبصره الحاقی ۱۲ درباره پذیرش اسناد کشاورزان به‌عنوان وثیقه از سوی بانک‌ها و همچنین تبصره الحاقی ۱۳ درباره مشمولیت کارفرمایان برای بیمه کارگران است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق از ۴ ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه خبر داد و گفت: بررسی این ایرادات در جلسه روز یکشنبه صبح کمیسیون تلفیق انجام می شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا کاتب از ۴ ایراد شورای نگهبان قانون اساسی به لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور خبر داد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال آینده گفت: این ایرادات درباره بند الحاقی ۲ تبصره ۹ مربوط به موضوع محسوب شدن زمان آموزش بهورزان به‌عنوان سابقه خدمت آنها، بند الحاقی ۲ تبصره ۱۱ درخصوص بیمه زنان، تبصره الحاقی ۱۲ درباره پذیرش اسناد کشاورزان به‌عنوان وثیقه از سوی بانک‌ها و همچنین تبصره الحاقی ۱۳ درباره مشمولیت کارفرمایان برای بیمه کارگران است.

وی افزود: در ایرادات قبلی شورای نگهبان این موارد مطرح شده بود اما بعد از بررسی مجلس نظر این شورا تامین نشده بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین از جلسه این کمیسیون در ساعت ۷ صبح روز یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: بعد از جلسه کمیسیون تلفیق، جلسه علنی از ساعت ۸ صبح نیز به منظور بررسی این ایرادات تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز