خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در دیدار با رئیس مجلس سوریه:

ایران از انتخابات آزاد در سوریه حمایت می‌کند

کد خبر : ۱۴۷۲۴۹

ایران در مبارزه با تروریسم جدی است و در برقراری صلح و ثبات در منطقه نیز از عزم و اراده کافی برخوردار است.

رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار رئیس مجلس سوریه ابراز امیدواری کرد که این کشور در مسیر استقرار امنیت و دموکراسی موفق باشد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تأکید بر اینکه «مواضع سوریه در مذاکرات ژنو ۲ مواضع خوبی بود»، گفت: امیدواریم سوریه در صحنه سیاسی مردمی به موفقیت‌های جدیدی دست پیدا کند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه «برگزاری انتخابات آزاد و خوب در سوریه می‌تواند بسیاری از ابهامات را از بین ببرد»، افزود: برای ایران بسیار مهم است که سوریه هرچه سریع‌تر به ثبات برسد و آمادگی لازم برای برگزاری این انتخابات را بدست آورد. ایران از این انتخابات آزاد حمایت می‌کند.

روحانی تأکید کرد: ایران در مبارزه با تروریسم جدی است و در برقراری صلح و ثبات در منطقه نیز از عزم و اراده کافی برخوردار است.

رئیس مجلس سوریه نیز در این دیدار با ابلاغ سلام‌های گرم دولت و ملت خود به دکتر روحانی و ملت ایران گفت: به هر میزان که به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، مسائل و مشکلات بیشتر می‌شود تا انتخابات در زمان مقرر آن برگزار نشود.

محمد جهاد اللحام همچنین از ابتکار ایران در ارائه طرح مقابله با خشونت و افراطی‌گری به سازمان ملل که با اجماع به تصویب رسید و می‌تواند آثار مثبتی در مقابله و رویارویی با تروریسم در منطقه و جهان داشته باشد قدردانی و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز