خبرگزاری کار ایران

دیدار نایب رئیس مجلس امارات متحده عربی با باهنر

کد خبر : ۱۴۷۴۱۶

با مشارکت بالای روسای مجالس کشورهای اسلامی در اجلاس تهران قدم بزرگی برای محکوم کردن حرکت‌های افراطی گروه‌های تکفیری برداشته شد.

سلطان الظهری نایب رئیس مجلس امارات متحده عربی ظهر پنجشنبه با محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، باهنر در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به برگزاری نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در تهران، گفت: در مقطع زمانی حاضر دنیای اسلام بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت کشورهای اسلامی دارد.

وی افزود: با مشارکت بالای روسای مجالس کشورهای اسلامی در اجلاس تهران قدم بزرگی برای محکوم کردن حرکت‌های افراطی گروه‌های تکفیری برداشته شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به سطح فعلی روابط ایران و امارات متحده عربی، گفت: با توجه به پیشرفت‌های فراوان جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در زمینه‌های مختلف و قرابت تاریخی و فرهنگی میان دو ملت، ظرفیت‌های زیادی برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی فی‌مابین وجود دارد که باید به نحو مناسب از آنها استفاده کرد.

سلطان الظهری نایب رئیس مجلس امارات متحده عربی نیز در همین دیدار با اشاره به مراوادات تاریخی میان دو ملت ایران و امارات متحده عربی، گفت: امارات متحده عربی از گسترش همه‌جانبه روابط تجاری و اقتصادی با ایران استقبال می‌کند.

الظهری همچنین گفت: افزایش ارتباط پارلمانی میان دو کشور تأثیر بسزایی در ارتقای مناسبات ایران و امارات متحده عربی در سایر عرصه‌ها خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز