خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نظارت بر نمایندگان در گفت‌وگو با ایلنا:

اسامی نمایندگانی که از مرتضوی پول گرفته‌اند را به ما نداده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۱

احتمالا لیست اسامی در دست کمیسیون اصل ۹۰ است / براساس قانون اگر قوه قضائیه بخواهد علیه نمایندگان اعلام جرم کند باید از هیات نظارت بر نمایندگان نظرخواهی کند.

عضو هیات نظارت بر نمایندگان از عدم دریافت لیست اسامی نمایندگانی که از سعید مرتضوی پول و هدیه دریافت کرده‌اند، خبر داد.

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا هیات نظارت بر نمایندگان لیست اسامی نمایندگانی از سعید مرتضوی پول و هدیه گرفته‌اند دریافت کرده است، گفت: هنوز این لیست به ما داده نشده است.

وی در خصوص اینکه این لیست هم‌اینک در دست چه کسانی است، اظهار داشت: احتمالا این لیست اسامی در دست کمیسیون اصل ۹۰ است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در پاسخ به این سوال که آیا هیات نظارت بر نمایندگان برنامه‌ای برای رسیدگی به این مسئله ندارد، تصریح کرد: باید در این رابطه‌ا جلسه‌ای در هیات نظارت برگزار شود اما هنوز این بحثدر جلسات هفتگی هیات نظارت که چهارشنبه برگزار می‌شود، مطرح نشده است.

حیدرپور از احضار مجدد علی مطهری به دادگاه اعلام بی‌اطلاعی کرد و افزود: براساس قانون اگر قوه قضائیه بخواهد علیه نمایندگان اعلام جرم کند باید از هیات نظارت بر نمایندگان نظرخواهی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: زمانی که دادستانی علیه آقای مطهری اعلام جرم کرد، بر اساس روند و عرف قانونی عمل نشد و وقتی هم این مسئله در هیات نظارت بر نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت، ما به این نتیجه رسیدیم که نطق آقای مطهری بر اساس قانون بوده است و اگر آقای مطهری به خاطر آن نطق، مجددا احضار شده است، این احضار غیرقانونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز