خبرگزاری کار ایران

جلالی توضیح داد؛

چرا تصویر برخی دوره‌های مجلس در اتحادیه بین‌المجالس نصب نشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۶۵

در بحثاجرایی این کنفرانس بنده هیچ‌گونه ورودی نداشتم و سه‌شنبه شب(۲۹ بهمن ماه) زمانی که برای حضور در ضیافت شام در راهرویی که تصاویر مربوط به مجالس گذشته بود، ‌عبور می‌کردم دیدم که تصاویر دو دوره مجلس در تابلوهای راهروی مذکور نصب نشده بود که باعثپرسش من از مسوولان اجرایی مربوطه شد که در هیاهو و شلوغی و کثرت کار به پاسخی در این باره نرسیدم.

سخنگوی نهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی درباره خبر منتشر شده مبنی بر حذف عکس برخی از دوره‌های مجالس از عکس‌های منتشر و درج شده در راهروی محل برگزاری نهمین کنفرانس این اتحادیه توضیح داد.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی گفت: مسوولیت بنده در این اجلاس در زمینه مسائل محتوایی و فنی بود و از ابتدای کار هم در حضور دکتر لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی این موضوع را عنوان کرده بودم و مسوولیت کارهای اجرایی اجلاس به سایر برادران واگذار شده بود.

وی افزود: در تقسیم کار برگزاری نهمین کنفرانس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی، مسوولیت ستاد اجرایی برگزاری اجلاس بر عهده اشخاص دیگری گذاشته شد و طبق حکمی که ریاست محترم مجلس به اینجانب دادند و بنده مسوول شورای سیاسی و امور محتوای اجلاس از جمله مدیریت کمیته‌های اجرایی، سیاسی، کمیته نگارش، تهیه بیانیه پایانی و اعلامیه تهران بودم و در امور اجرایی نه دارای مسوولیتی بودم و نه در آن موضوعات دخالت کردم.

وی ادامه داد: در بحثاجرایی این کنفرانس بنده هیچ‌گونه ورودی نداشتم و سه‌شنبه شب(۲۹ بهمن ماه) زمانی که برای حضور در ضیافت شام در راهرویی که تصاویر مربوط به مجالس گذشته بود، ‌عبور می‌کردم دیدم که تصاویر دو دوره مجلس در تابلوهای راهروی مذکور نصب نشده بود که باعثپرسش من از مسوولان اجرایی مربوطه شد که در هیاهو و شلوغی و کثرت کار به پاسخی در این باره نرسیدم.

جلالی تاکید کرد: چهارشنبه شب(۳۰ بهمن ماه) قبل از مصاحبه مطبوعاتی دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس و قبل از تشریف فرمایی ایشان به سالن کنفرانس خبری، لحظاتی وقت داشتم تا با خبرنگاران عزیز به شکل دوستانه و صمیمانه صحبتی داشته باشم که در آن‌جا یکی از خبرنگاران از این‌که تابلوی عکس برخی دوره‌های مجلس در سالن مربوطه نصب نشده بود انتقاد کرد که بنده هم در حضور تمامی خبرنگاران عرض کردم که این کار خطا یا سهوی بوده و تاریخ انقلاب قابل حذف یا سانسور نیست.

وی تصریح کرد: پاسخگویی در خصوص عدم نصب تابلو مجالس برخی دوره‌ها، وظیفه مسوولان اجرایی نهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز