خبرگزاری کار ایران

نماینده امیدیه و ماهشهر در تذکری:

بیش از ۲۰هزار واحد مسکونی مهر در امیدیه و ماهشهر بلاتکلیف مانده است

کد خبر : ۱۴۸۲۱۶

با اینکه حوزه انتخابیه بنده از ظرفیتهای بسیار زیادی برخوردار است اما از بیکاری بالای ۲۳ درصد رنج می‌برد، لذا از وزیر کار تقاضا داریم که در بحثاشتغال در این منطقه ساکنان بومی رادر اولویت قرار دهند.

حبیب آغاجری درجلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درتذکری اظهار داشت: در حوزه انتخابیه بنده بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی مسکن مهر در دست ساخت است که بلاتکلیف باقی مانده ولذا از وزیر راه مسکن و شهر سازی می‌خواهم که تکلیف آن‌ها را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده مردم امیدیه و ماهشهر همچنین درتذکری دیگر به وزیر راه گفت: کار جاده سازی جاده بندر ماهشهر و هندیجان بسیار کند پیش می‌رود و با توجه به تصادفات زیادی که در آنجا صورت می‌گیرد متاسفانه تعداد زیادی از مسافران جان عزیز خودرا از دست داده‌اند لذا از وزیر راه می‌خواهم که دستور دهد که به این پروژه‌ها سرعت عمل بخشد.

وی همچنین با اشاره به معضل بیکاری در حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: با اینکه حوزه انتخابیه بنده از ظرفیتهای بسیار زیادی برخوردار است اما از بیکاری بالای ۲۳ درصد رنج می‌برد، لذا از وزیر کار تقاضا داریم که در بحثاشتغال در این منطقه ساکنان بومی رادر اولویت قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز