خبرگزاری کار ایران

فولادگر در تذکری شفاهی:

اجازه دهیم مسئله زاینده رود با صمیمت و کار کار‌شناسی انجام شود

کد خبر : ۱۴۸۷۴۶

در شرایط فعلی که کشور دچار رکود تورمی و تحت فشارهای دشمنان است؛ مذاکراتی که دولت در حال انجام آن است که به نتیجه برسد و یا نرسد باید به اجرای درست و جهاد گونه سیاست اصل ۴۴ جامه عمل بپوشانیم.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه دهیم بحثزاینده رود با صمیمیت و وحدت و کار کار‌شناسی انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ حمید رضا فولادگر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خود با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و ضرورت اجرای بی‌در نگ این سیاست‌ها اظهار داشت: در شرایط فعلی که کشور دچار رکود تورمی و تحت فشارهای دشمنان است؛ مذاکراتی که دولت در حال انجام آن است که به نتیجه برسد و یا نرسد باید به اجرای درست و جهاد گونه سیاست اصل ۴۴ جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم اصفهان در ادامه با بیان اینکه حوزه زاینده رود به عهده وزارت نیرو گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: ما در حوزه انتخابیه خود یعنی در شهرستان اصفهان میزبان برادران قوم بختیاری خود هستیم و موکلانی که به ما رای داده‌اند از قوم عزیز بختیاری نیز هستند. لذا درخواست من این است ضمن توجه به احساسات این قوم موضوعات اختلافی را پیش نکشیم و اجازه دهیم بحثزاینده رود با صمیمیت و وحدت و کار کار‌شناسی انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز