خبرگزاری کار ایران

ابرهیم‌نکو در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی نمایندگان با لجبازی به دنبال توقف وزرا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۴۶

در سوالات قبلی از وزرا بیشتر سیاسی کاری و منافع جناحی و لجبازی مطرح بوده است / برخورد بعضی از نمایندگان موجب شده است حتی اگر وزیری هم اشتباهی مرتکب شد و بخواهیم از او سوال کنیم این کارمان سیاسی تلقی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم کارت زرد به وزرا را غیر‌قانونی خواند و گفت: برخی نمایندگان با سیاسی کاری و لجبازی در پی متوقف کردن وزرا هستند.

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه سوالات از وزرایی که به مجلس آمدند اصلا اساس قانونی و آیین نامه‌ای نداشت، اظهار کرد: در سوالات قبلی بیشتر سیاسی کاری و منافع جناحی و لجبازی مطرح بوده است و زمانی که وزرا به صحن علنی مجلس می‌آمدند سولات نمایندگان تقریبا بی‌ربط بود و بدون شنیدن سخنان وزرا به آن‌ها کارت زرد دادند.

وی هدف برخی نمایندگان را توقف وزرا خواند و افزود: این برخورد بعضی از نمایندگان موجب شده است حتی اگر وزیری هم اشتباهی مرتکب شد و بخواهیم از او سوال کنیم این کارمان سیاسی تلقی می‌شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه پیگیری و خواست منافع فردی و یا گروهی برخی نمایندگان به مجلس آسیب می‌زند، اظهارکرد: ‌ طلب امتیاز از وزرا شان نماینده مجلس را کاهش می‌دهد و موجب تضعیف او می‌شود.

وی در عین‌حال با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سوالات جدی در خصوص اقدامات آقای محمدرضا نعمت‌زاده وجود دارد و در این زمینه نمایندگان پیگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز